My little girl_ Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 http://www.nettavisen.no/verden/article1990056.ece Syke,syke folk..
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Ja, visst nok. Samtlige utdødde kulturer rundt om i verden, og samtilige mer eller mindre kjente spåfolk gjennom tidene, har, uavhengig av hverandre, spådd verdenskrise i desember 2012. Dette støttes forøverig av endel forskere som mener det skal komme et tidspunkt der jorden står ovenfor et ett-eller-annet (husker ikke hva) som i hvertfall ville føre til polkantring og enorme naturkatastrofer hvor folk flest i hele verden vil dø. Festlige spådommer ;-) For dem som tror på dem...
My little girl_ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Såpass ja;) Grusomt med den lille gutten.. hva skjer med folk sier jeg bare...
Prinsemammaen Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg husker det var en spådom for noen år siden (tror det var i 1997) om at Nostradamus hadde spådd verdens undergang det året i september. Jeg trodde fullt og helt på det og var et totalt NERVEVRAK fra jeg hørte det og frem til september 1997. Var overbevist om at verden ville gå under. Og skjønte ikke vitsen med å fortsette på skolen osv. Det viste seg at verden faktisk ikke gikk under den måneden. Så sånne spådommer gidder jeg faktisk ikke høre på lengre.... Skaper jo bare frykt hos folk!
Prinsemammaen Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Sjekket ikke linken din, kun det første svaret du fikk. Trodde det handlet om at verden skulle gå under... :-) Men ja, det der var jo helt JÆVLIG!!! Fy f... går det an???
My little girl_ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Nei skulle ikke tru at det gikk ann... men...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 fy fa.... blir helt kvalm og feller tårer. tenk og gjøre noe slik. skule ikke tro at et menneske kunne være så ondt. stakkar lille babyen... snuf..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå