dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 så etterpå skal jeg sende avgårde en pappeske med små og fine jenteklær litt lenger nord i distriktet, også skal jeg hente årets sommernøtt... jeg er spent på om jeg får til å bære i sånn sjal jeg... hahahahahahaha jeg ler bare tanken på meg slev og flere meter stoff og verdens sureste baby med natos's høyeste lyd. stilig bilde!
Maud Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Du er flink til å pakke mange esker og sortere lurt. Og så er du flink til å be om skryt :-D Håper du fikser å knyte sjalet. Ikke gi opp, det er litt vanskelig de første gangene. Minstesnupp ble i hvert fall veldig rolig av å bli båret sånn, håper det hjelper din lille mann også.
Trollmora Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Syns du er flink som hiver deg på sjalknytinga. Innså da kjeg leste om det at en baby-bjørn var komplisert nok for meg. Tilgjengjeld ble jeg en skikkelig reser på det! Lykke til for både mor og barn og sjal og nato:o) Håper dere har hatt en hylefri dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå