Gå til innhold

Juhu, greys begynner igjen neste tirsdag :)


Anbefalte innlegg

Skrevet
:))))
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke Greys, er en annen serie..dvs er Allison (er det ikke det rollefiguren heter da) som beg på det privat sykehuset..og egen serie ..private practise eller noe sånt heter den.

Skrevet

Var det ikke den spinoff serien til Addison som skulle begynne da? Private Practice. Den er hvertfall bra den også, har sett første sesong :)

Skrevet

kansje jeg må begynne å se den....var helt hekta på greys anatomi når det gikk...:)

Skrevet

Så nettopp reklame på tv, men når jeg søker på nettet finner jeg ikke ut noen ting :( Kan jeg ha sett så gale da??? I reklamen stod de med legefrakkene og alt.......*merkelig* Jeg ble jo så glad :(

Skrevet

Den begynner med at hun slutter på sykehuset, er ikke sånn at hun plutselig er i ny jobb. Sikkert derfor du så de "gamle" :)

Skrevet

Men skal det aldri bli noe mer greys? :-O

Skrevet

Jo det kommer vel til høsten igjen tror jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...