1974 Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Er ikke Greys, er en annen serie..dvs er Allison (er det ikke det rollefiguren heter da) som beg på det privat sykehuset..og egen serie ..private practise eller noe sånt heter den.
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Var det ikke den spinoff serien til Addison som skulle begynne da? Private Practice. Den er hvertfall bra den også, har sett første sesong
aikipia Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 kansje jeg må begynne å se den....var helt hekta på greys anatomi når det gikk...
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Så nettopp reklame på tv, men når jeg søker på nettet finner jeg ikke ut noen ting Kan jeg ha sett så gale da??? I reklamen stod de med legefrakkene og alt.......*merkelig* Jeg ble jo så glad
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Den begynner med at hun slutter på sykehuset, er ikke sånn at hun plutselig er i ny jobb. Sikkert derfor du så de "gamle"
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Jo det kommer vel til høsten igjen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå