Gå til innhold

Noen som kan anbefale en pappabok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en ung mann på jobben som skal bli pappa snart og tenkte da å kjøpe en av disse pappabøkene. Kan dere anbefale noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hakkespettbok for småbarnsfedre: Verdens beste pappa! av Per Asbjørn Risnes jr.

den er helt sinnsykt morsom og bra, mannen min likte den kjempe godt! den har en litt humoristisk vri på det å bli pappa.

ellers så er det: Pappa for første gang av Finn Bjelke. Fin den også, men liker verdens beste pappa mer.

Skrevet

Enig med hun over. Boka til per Asbjørn Risnes jr er helt topp! Veldig morsom bok:)

Skrevet

Enig med di over her, den er skam morsom og enkelt forklart. Samboer har aldri lest en bok her iløpet av 10 år, men denne har han lest :o)

Skrevet

må si meg enig jeg å:) "verdens beste pappa" falt i smak av samboeren min , han har lest den flere ganger:)

Skrevet

Hakkespettboka er priceless! :)

Skrevet

jess min samboer hater å lese, men hakkespett-boka leste han fra perm til perm. har lest den selv også - utrolig morsom og lærerrik:D

Skrevet

To bøker:

"Pappa for første gang" av Finn Bjelke...Veldig morsom og har fått oss begge til å flire masse masse...

Og hvis han er litt data-nerd, da anbefaler jeg (med maaange utropstegn bak anbefaler) "Baby,en bruksanvisning" -Veiledning ,feilsøkningstips og råd for første års vedlikehold.

Utrolig bra bok,- av Louis Borgenicht og Joe Borgenicht

Skrevet

Og "Far på ferde" av Klaus Joakim Sonstad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...