Chaiemae Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Vi har en ung mann på jobben som skal bli pappa snart og tenkte da å kjøpe en av disse pappabøkene. Kan dere anbefale noen?
NormaJean Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hakkespettbok for småbarnsfedre: Verdens beste pappa! av Per Asbjørn Risnes jr. den er helt sinnsykt morsom og bra, mannen min likte den kjempe godt! den har en litt humoristisk vri på det å bli pappa. ellers så er det: Pappa for første gang av Finn Bjelke. Fin den også, men liker verdens beste pappa mer.
Heb+2 Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Enig med hun over. Boka til per Asbjørn Risnes jr er helt topp! Veldig morsom bok:)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Enig med di over her, den er skam morsom og enkelt forklart. Samboer har aldri lest en bok her iløpet av 10 år, men denne har han lest )
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 må si meg enig jeg å "verdens beste pappa" falt i smak av samboeren min , han har lest den flere ganger:)
anette&tutta mari :) Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 jess min samboer hater å lese, men hakkespett-boka leste han fra perm til perm. har lest den selv også - utrolig morsom og lærerrik:D
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 To bøker: "Pappa for første gang" av Finn Bjelke...Veldig morsom og har fått oss begge til å flire masse masse... Og hvis han er litt data-nerd, da anbefaler jeg (med maaange utropstegn bak anbefaler) "Baby,en bruksanvisning" -Veiledning ,feilsøkningstips og råd for første års vedlikehold. Utrolig bra bok,- av Louis Borgenicht og Joe Borgenicht
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå