pc28 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Vet dere hva som er vanlig ventetid for å få innvendig UL, når jeg har fått henvisning fra fastlegen? Ringer Ullevål idag, og har så lyst til å komme inn denne uken.... *ønske ønske*
Giinaღ Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Tror det er noen ukers ventetid dersom du skal gå offentlig. Iallefall var det det sist gang jeg sjekket. Har valgt å privat istedet, så får jeg time på dagen
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 JEg fikk time på dagen, bor i trondheim da.... Legen bare henviste meg dit ringte og så kom jeg bare dit...=)
pc28 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Hei Thea og Giina, takk for svar! Jeg holder på å gå på veggen her, jeg. Jeg ringte Ullevål, og riktignok vil det sannsynligvis ta et par uker før jeg får komme inn... Har lyst til å bestille time til privat UL nå på fredag, men så tenker jeg at jeg bare vil være 6+1 da, og er så usikker på om man vil kunne se noe i det hele tatt... Vil det da være bortkastet, liksom? Åh, dette er ikke lett, altså. Blir litt irritert på det offentlige også, for etter exu'en som jeg hadde i fjor fikk jeg beskjed om å ta kontakt med en gang jeg ble gravid igjen, for at man skulle sjekke at spiren ikke legger i egglederen. Nå som jeg faktisk har blitt gravid, virker det ikke som at det er så farlig.... Skulle ønske jeg også bodde "hjemme" ennå - er utflyttet trønder, jeg :-) Håper alt er bare bra med spirene deres, jenter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå