Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, er sååå lei av å gå hjemme og kjede meg !!

Har bekkenløsning, og har hatt litt småblødninger, så jeg kan ikke jobbe...

Holder på å kjede meg i hel !

Og så blir jeg jo så lat av dette ;-)

Så jeg lurer på hva dere andre skal finne på i dag ??

Burde egntlig sette meg noen mål hver dag, slik at jeg ikke bare blir sittende på bim ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter også på BIM, mest for å hale ut tiden. Må nemlig vaske ferdig kjøkkenet. Et prosjekt jeg begynte på i går.... Huff så ille kjedelig. Nå har jeg det ikke som deg, så jeg er kanskje litt mer bevegelig? (Uke 37 f.o.m i dag) Uansett: Trodde ikke det skulle være SÅ tungt å vaske kjøkken! Magen er i veien over alt, og det koster å kravle rundt hjørner og opp i hyller, ta ut og sette inn...... Ikke start! Men hvis jeg får tid skal jeg ta en liten sykkeltur! Fint vær i Oslo :-)

Skrevet

Jeg er og sykemeldt og har bekkenløsning!!

Jeg ser en del på tv og prøver å gjøre småting innimellom så ikke tida skal bli for lang!! stadig noen småprosjekter som jeg kan pusle med, idag skal jeg legge sammen masse klær og vaske akvariet!! Blir også en tur innom BIM og andre internett sider i løpet av dagen gitt..

Prøver også å slappe av, blir gjerne en lur og for jeg er såå trøtt om dagen. Da er jeg sånn nogenlunde opplagt når jeg henter poden i bhg:)

Ha en fortsatt fin dag!!

Skrevet

Kos dere hjemme nå mens dere kan.....forstår det blir kjedelig, men jeg skal på jobb nå fra 14.00 til 22.30 og den jobben jeg har om dagen er kjedelig så det blir laaaange kvelder. Går foreløpig greit for er bare 18+2, men merker jeg blir fortere sliten. Ha en fin fin dag da dere.

Skrevet

jeg skal vaske rundt i huset, etter at min kjære snille satte igjenn all rot og skitt etter han og hans kameraters dataparty i går. takk for den liksom.. ikke nok med at jeg er høygravid og skulle vaske bilen til ferien når tulla sov idag.. neida..! ååh.. det blir godt å legge seg til kvelden=)

Skrevet

Stuen her ser ut som en slagmark...For sambo har akkurat bygget en bod i hagen slik at vi kan flytte alle tingene inne fra huset og ut der til lagring. Så har dumme meg sagt at INGEN ting går ut i den boden før jeg har sortert det. For jeg vet at det er masse søppel blant alle tingene i alle kassene. Så nå ser jeg på haugen...så surfer jeg litt til på nettet. Så ser jeg på haugen igjen og ser litt mer på tv hahaha.

Kjeder meg. Småen sparker meg hele tiden i ribbeina (AU AU AU) og det er 3/4 dager til termin. KJEMPE LEI AV Å VENTE..

Men dagene går jo på en eller annen sneglende måte fordet..

Nei nå skal jeg være flink og jobbe videre på rotehaugen en stund ;)

Har vondt i rumpemusklene etter å sitte på en krakk de siste dagene :o

Det blir for høyt på en vanlig stol og klarer ikke å sitte på gulvet pga magen er i veien...hehe klage klage

Kose dere idag jenter

Skrevet

Nå har jeg vasket badet.. Så nå skal jeg vaske kjøkkenet. Snart våkner den lille, så da er det mat, bleieskift og kos, så kommer nr 2 fra skolen, og da håper jeg kan få han til og støvsuge stuen.. :D hehe.. :) Så blir det stranda senere.. :)

Skrevet

Synes dagene flyr jeg. Er sykemeldt selv, er i uke 33. Ser omtrent ikke på tv på dagen. Er litt innom bim i løpet av dagen, men sitter ikke her pal heller.

I dag har jeg levert sønnen min i bhg, kl 9.

Så var jeg og handlet mat.

Bimmet i ca. 30 min.

Ut og handlet madrass til snuppa

Nå er jeg her og bimmer litt

Skal snart en tur på biblioteket og låne en bok jeg har ventet lenge på.

Så skal jeg til fysioterapeuten.¨

Så skal jeg hente pakke på Lindex fra Libero

og hente sønnen min i bhg rundt kl. 15.

Hjem å lage middag, leke med sønnen min.

Sånn går no dagan. Synes jeg aldri får tid til å kjede meg.....hehe

Skrevet

Her er det plutselig bare 4 uker igjen til termin så nå er det vasking av babytøy og lage klart på seng og vogn osv og vasking og rydding av hus som står på planen de neste ukene..

I dag skal badet vaskes, har hvertfall 2 maskiner til med klær som skal vaskes, har sikkert 5-6 maskiner med klær som skal legges sammen + mye klær skal pakkes bort.

Så skal kjøkkenet ryddes litt, så får jeg se om jeg orker vaske kjøkken og stua + gang i dag eller om sambo skal få ta det når han kommer eller utsette det til i morgen..

Får se hvor lenge bekkenet sammarbeider :-)

Skrevet

Er begynt i permisjon denne uka. Så langt i dag har jeg levert snuppa i barnehagen, handlet, kost med med frokost og bim, ryddet og vasket hele huset, og nå sitter jeg her og bimmer litt til, før jeg skal avgårde og hente snuppa i barnehagen igjen om et par timer.. Skal i grunn ikke gjøre så mye mer i dag, bare kose meg med småtulla mi og sambo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...