Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart feire sønnen min sin 4 års dag.

Hva skal jeg lage ??

Vi blir ca 12 barn, og like mange mødre :-)

Syntest det er kjekt å lage noe mat til de voksne også, må ha noe å kose oss med vi og !

Så hva bruker dere å servere ??

Tenker pølser, ispinner, muffins og sjokolade kjeks til de små...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølser er jo godt for de voksne også, bare kjøp inn litt tilbehør som løk, pølsedigg osv. Så kan du jo lage en god bløtekake med friske bær, må jo nesten ha noe å ha kakelysene på. Ungene spiser det sjeldent, men godt for de voksne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...