Mammasin Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Noen som vet om dette innføres fra 1 juli som lovet?
frk Nilsen Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Venter i spenning på at det skal skje... Har A-kort så vi får se om de trekker 670,- eller mindre 1 juli
Mammasin Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg ønsker fleksibelt mndkort til 550 kr. Det er det jeg har funnet ut at det er lovt...hmm.. har nå sendt en mail til trafikanten så får vi se:-) Håpehåpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå