sistekanutt Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 har hatt mye liv og aktivitet i magen tidligere og hver dag. men fra i går har babyen roa seg, og i dag har babyen enda ikke "stått opp". noen som har "vekke"-tips? andre som har hatt det slik?? er det fordi babyen har festa seg godt og lader opp til turen ut? blir bekymra når det blir så stille...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 De har jo mer eller mindre aktive dager, og nå mot slutten endrer jo aktiviteten karakter. Blir mer dytting og romstering enn de raske endringene vi er vant til. Jeg har hatt mye opp og ned med aktivitet, men nå merker jeg at hvis jeg sover lenger enn rundt kl. 7-8, må jeg gjerne vente til etter frokost før hun våkner skikkelig. Det samme er det midt på dagen, da sover hun eller noe - så lenge jeg ikke er på kafé, da er det som regel vill vest... Men har du ikke kjent noe særlig i går og i dag så ville jeg testet å drikke iskaldt vann, få i meg noe med sukker i, evt. varm te (det reagerer hun her på av en eller annen grunn) eller en halv kopp kaffe med koffein. Da pleier hun her å våkne i alle fall. Hvis du føler at det er vanskelig å få kontakt og er bekymret så kan du jo ringe jordmor/lege eller føden
pusi og lille pusi:) Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 æ hadde d fårje uke, da ringte æ t føden fikk komme inn t sjekk å d hjalp vældi!! viss ikke har æ gått ennå å lurt på alt va i orden...
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har følt det slik et par ganger. Men spis is, sukker, drikk kaldt vann osv. Ring jordmor/føden/lege om det ikke skjer noe. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå