Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei jenter =) Jeg begynner å bli bekymret.. Jeg skulle hatt mensen for 2-3 uker siden ca (tror jeg..) og har da altså ikke fått den enda.. Men jeg har tatt 2-3 tester men ingen er positive. Og HVIS jeg da er gravid er jeg 7 +1 uker idag (17.06) når første dag i siste mens var 5 eller 6 mai. Er det da ikke normalt at den skulle slått ut positivt..?? Vet at det er forskjellig osv, men nå har tankene på kreft i livmorhalsen og den slags tanker på at det må være noe galt med meg, begynt å svirre i hodet mitt! Jeg kan føye til at jeg har hatt masse graviditetssymptomer som ømme brystvorter, mens lignende kramper i magen for 3-4 uker siden som begynte å komme litt tilbake i helga, men som kommer i ryk og napp, svimmelhet, ofte vannlatning, masse utflod.. Ja, det er de jeg kommer på nå.. Jeg har heldigvis hatt fast forhold i over 3 år nå så det skal nok gå bra, men jeg er bare så usikker på hva dette kan være!!! Dette ble langt, men jeg hååper at noen vil svare meg for det.. (kallenavnet er litt usikkert enda da, men jeg valgte å være litt optimist=P) Mvh Fortvilt..
:*lillefru*:har født*: Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Heisann Ta deg en tur på legekontoret å ta blodprøver ) Lykke til )
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg ville også ha tatt en tur til legekontoret for å få tatt en blod prøve! Mange som produserer hcg sent, og derfor ikke tester positivt før etter noen dager/uker! Du har jo veldig mange graviditets tegn, så det er jo bra! Men hvis du ikke er gravid, har denne kroppen våres en tendens til å lure oss trill rundt! Håper du får en positiv test snart da, og det er best å ta dem på morgenen:) Lykke til!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Men forresten, jeg tror at hvis du hadde første dag av siste mens 5 eller 6 mai så er du 6 uker + 1 dag! Mulig jeg tar feil, men fikk i hvertfall opp det på kalkulatoren! Altså 05.05.2008 og hvis du har en syklus på 28 dager ca så kom det opp 6+1! Så da er det kanskje ikke fult så rart at du ikke har testet positivt enda! Mange som kan gå i to uker og ikke få positiv test!
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Åj, ja får håpe på det=D Det hadde vært såå koselig å fått en liten gullklump nå.. Jeg som virkelig har instilt meg på dette..! Får ta en ny test neste uke, eller bare ta meg en tur til legen i neste uke:) Får vel fortest svar da, på en blodprøve *håper på positivt svar* !!<3 Tusen takk for svar
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2008 Jeg var hos legen igår. Og det ble positivt=D=D Er såå glad! Men veldig spent.. Det har liksom ikke gått helt opp for meg enda.. Typen tok det ikke like bra som meg, men jeg hååper inderlig at han begynner å glede seg mer etterhvert han og Hvordan sa dere det til foreldrene deres, til dere som er litt unge da. Jeg gruer meg så syykt ser du..=S Jeg er 18, og det er jo litt tilig, men allikevel. Moren min og var bare 19..=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå