Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Her på de fleste forumene er det masse debatter om at Mannen er en dritt, mannen er utro, mannen er en lat idiot som ikke gjør en dritt. mannen tar ikke ansvar for barna. OSV.. Er det ingen der ute som faktisk har en ok mann? Er jeg den eneste? Vi har våre problemer vi og. men vi fikser det og kommer oss videre. Og en ting som jeg har lagt merke til er at mange her klager på at mannen ikke tar del i barnestellet og ikke vil ha babyen alene.. Og da har jeg ett spm til dere.. Lar dere mannen stelle babyen alene mens dere er i nærheten? For en førstegangsfar så kan en baby være skummelt. Og kanskje han trenger og lære seg litt og være med på stell osv.. Virker som om mange ikke lar mannen delta i stell. Jeg kan nemlig ikke få meg til og tro at det er så mange menn der ute som ikke gidder og gjøre en dritt eller bry seg. kanskje jeg er heldig, men vi gjorde stell osv så godt vi kunne sammen,Vi lærte oss det sammen. han deltok på stell og gjorde det alene.. Og jeg kunne la han være alene med ungen!!! kanskje på tide og la mannen prøve seg litt fram? Det handler jo om og få ett barn sammen..
Berta_78 Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Tror vi er mange som har menn vi er strålende fornøyde med :-) Men det blir jo ikke så interessante innlegg av det! Enig med deg for øvrig; mor har absolutt ikke enerett på prøving og feiling i forhold til babyen. Viktig at pappa også får tid til å finne ut av det på egen hånd og sammen med oss.
hit og dit Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Det er nok mangen av oss som er fornøyde med mannen. Det blir nok berre færre innlegg fra oss, fordi me ikkje trenger råd og støtte i forhold til samlivet. Me har det bra, ergo intet innlegg.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Man kan jo alltid trenge råd om noe.. Hehe.. Men føler og at det er mer spennende med folk som sliter.. er jo de som får mest svar og mest oppmerksomhet.. Vi er kjedelige.. hehe.-.
hit og dit Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Hehe, ja gørrkjedelige faktisk, men det er ganske greit med lite drama i livet. =)
hit og dit Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Det skal eg skrive under på. Me kjem fra veldig ulike bakgrunner, eg og mannen. Så det har vert nok av ting å jobbe med. Men etter ein del kompromisser og veto'er fra begge så sitter me igjen godt rysta for dei nye ni når, og gjerne enda meir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå