LadyLuck & Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Var på tur med "storebror" og gikk da forbi gravplassen. Der var det en dame ute med en hund, og denne hunden satt seg ned å dreit rett foran en gravstein, men plukket hun opp etter ham? Neida. Ten når de pårørende kommer for å stelle graven, og finner hundedrit på graven. var desverre for langt unna til at jeg fikk tak i henne og kjefte (hadde jeg fått tak i henne hadde hun fått høre det!) Noen er så tankeløe når de er ute med hundene sine!
hit og dit Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Det er respektløst! Får håpe dei gjekk bort til ein busk og henta nokre blader eller linkande da, og plukka den opp og kastet det. Håper!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Synes det var rart hun kunne gå inn i kirkegard med hunden jeg, har aldri vært borti at det er lov. Og ja det er dårlig at hun ikke tar opp etter seg
LadyLuck & Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 hun plukket den ikke opp, gikk bare videre, og jeg hadde desverre ikke mulighet til å komme meg ned dit med vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå