Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 17, gravid med nr 3.

Jeg er så helt sikker bekymret uten grunn... men jeg har kjent bobling, kiling i magen av og til siden uke 14. Var på UL i uke 11 og jordmora sa at morkaka låg fremme i magen og jeg ville nok kjenne spark senere enn normalt. Når er det vanlig at man skal kjenne liv hver dag?

Er rart. 1 svangerskap hadde jeg hele roen hele tiden, tilog med når jeg fikk enormt med vann ikroppen på slutten, hele roen og det gikk heldigvis bra. Med nr 2 litt mer bekymret. Nå med nr 3, bekymret hele tiden:( Skal til lege igjen i uke 19, har ikke vært da siden uke 8, gle-gruer meg til å høre hjertelyden og har angst for at de ikke hører noe, men jeg kjenner jo av og til litt kiling i magen da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) Jeg har bare kjent liv noen ganger,er 19 uker i dag og var på ul forrige uke...alt så bra ut og lille gutten beveget seg masse utenat jeg kjente noe...Jeg har også morkaken foran.. Det er vel først denne uken at han begynner å vokse mye mer,så venter i spenning:) Lykke til

Skrevet

Forstår godt hva du mener,er i samme situasjon selv.Gravid med nr 3 og 17+5 idag.Kjenner en sjelden gang viss jeg virkelig kjenner etter at det er noen der,men ikke ofte og ikke mye.Har vært på UL i uke 14 og både så og hørte(hjertelyden) liv.Skal på UL igjen den 20.juni og forhåpentligvis er alt fremdeles flott:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...