desember-nurk=) Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Er så utrolig stolt, må bare skryte litt! Føler at nå faller bitene på plass i livet mitt, jeg er bare 21 år, eier egen leilighet, har en datter på 6 mnd og nå har jeg en bachelor fra Handelshøyskolen BI. I tillegg har det ordnet seg mellom meg og bf, og det ser ut som om det vil bli en bra sommer=) For å være ekstra snill med meg selv har jeg spandert på meg ny sofa som ble levert på døren idag! Så nå går turen til Skeidar osv for å kjøpe puter og alt mulig! Gleder meg!! Samtidig merker jeg at jeg blir rastløs, alltid vært vant til å ha mye å drive med. Hadde eksamen både en uke før - og en uke etter fødselen og har til nå skrevet diplomoppgave og hatt tre eksamener. Og permisjonen er bare halvveis!! Kommer til å gå på veggen.. Tror jammen jeg må male vinduskarmene mine på nytt eller noe, slik at jeg har noe å drive med. Utemøblene trenger et strøk og.. Ha en strålende sommer jenter!!
noLadyjustME Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 åå graatulerer!garantert det blir en bra sommer da:o) Kos deg med seieren:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 fantastisk insats :-) GRATULERER
OneOfTheBoys Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer så masse !!! Ordnet det seg etter mobilepisoden deres?
desember-nurk=) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Åja, det ordnet seg! Nå ligger vi på den nye sofaen og koser=) Han var ikke like enig i mitt valg om knall rosa puter og rosa stæsj i leiligheten men men.. Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå