Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som moomy riktig spør om, så har vi vel ikke avtalt noen tid for i morgen. Det kan være greit at dere kommer til omtrent samme tid alle sammen ;-)

 

Velkommen hit kl 11. Jeg gleder meg :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde å svare deg, men postkassa di er nok full. Det kommer to jenter på nesten 8 mnd og 9 mnd, en gutt på 13 mnd og en gutt på 19-20 mnd, en med to gutter i magen og en uten barn. Du kan altså velge selv om du har med deg noen eller ikke. Noe annet trenger du ikke ta med deg :-)

Skrevet

Ønsker dere ett koselig treff i morgen!!!

Skal tenke på dere mens jeg kverulerer med "bad-boys"-balletten på jobb ;=)

Skrevet

Hei! Kort innpå nå, har vært ganske så hektisk her i det siste. Vi kommer ca. 11, og gleder oss til å se dere igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...