2prinsesserogbim Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 testet, den ble jo NEGATIV så klart... men jeg fikk ikke el den dagen jeg venten, jeg fikk den 2-3 dager senere.. kankskje det var for tidlig? håper det, men var ingen antydning heller så da er jeg vel ikke gravid nå heller... har mest lyst å bare sette meg ned å grine, gi opp alt, jeg får det jo ikke til likevel... det sliter så innmari dette her.... jrg bare hater alt nå, jeg ønsker så inderlig en liten til... ;o( litt frustrasjon fra meg bare.... snufs
kimin Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 akkurat som meg,jeg har 2 har lyst på en til nååå har nett fått mensen.så ingen klaff.... første gikk det 1 mnd nr 2 9 mnd.da måtte jeg frem md eggløsingstester,og da klaffet det med en gang....tenkte i grunn at vi ikke gadd å stresse denne gang men....
2prinsesserogbim Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 jeg brukte 5 mnd med mi, nå er det gått 1,5 år... det er litt verre denne gangen
Prinsemammaen Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Forstår deg så veldig godt...... Har en gutt født i 2006 som satt på 3. forsøk. Vi hadde satset på å få en til FØR gutten vår var 2 år, men det rakk vi tydeligvis IKKE!!!! Dette sliter veldig på! Og når flere venninner i tillegg blir gravide i hytt og pine hjelper det ikke det heller! Har nesten hatt lyst til å bare gi opp hele prosjektet. Men fikk ny giv da jeg fant ut at Grysom og Giina hadde blitt gravide da de gikk på pillekuren til Grysom. Begynte på den i går, og satser igjen på nytt å få en liten spire en av de nærmeste månedene.... :-) Har du prøvd lenge da?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Det ervel unødvenig å si at jeg forstår dg, vet akkuratt hva det går i. jeg var jo forberett siden det tok 2 år første gang, men jeg nermer meg 2 år også denne gangen. ja, det sliter med alle disse negative testene. Når hadde du EL??? Livet er urettferdig, slik er det bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå