Gå til innhold

Inspirert av tråden med singelgave..:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med når vennegjengen begynner å få barn..julegaver?

Min singlevenninne gir vårt barn julegave og selvsagt kjøper jeg en ting til henne fra barna..er ikke det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for meg er det helt vanlig å gi gave til de som gir gaver. Får poden julegave fra våre venner, gir vi gave tilbake fra han.

Skrevet

Jeg har ett par single venner som kjøper jule og bursdagsgave til barna.. Og vi gir alltid gave tilbake som er fra barna.. :) Nå liker jeg veldig godt og gi julegaver og sånt, og prøver og få den eldste sønnen min med på det og.. :) Sånn at han kan være med og finne gavene vi skal gi..

Skrevet

Mulig jeg er litt kort, men skjønner ikke helt spørsmålet?

Hva har singel og gave med hverandre å gjøre. Hva om de er par? skal du ikke da gi gave tilbake fra barnet ditt?

Hmmm skjønte ikke det helt jeg.

Skrevet

Mange kjøper jo bare gaver til hverandres barn og ikke til de voksne. Det var vel det som var poenget til HI.

Hva gjør man da med de single vennene som gir gave til barna?

Skrevet

Ja, det var ikke så enkelt å forstå, har ikke vært borti den problemstillingen.

Her gir vi gaver til single og par, tenker ikke på hva de er. Har singel veninner som får gave fra meg og gutten min. Har par venner og de får også gave fra meg og gutten min.

Gir ikke en gave fra han og en fra meg, men sammen.

Skrevet

Hi her.

Mente som en sa litt opp: gir dere julegave til venner som ikke har barn når de gir en gave til barnet deres?

Ikke noe poeng at de er single, bare lurer på om det er mest vanlig å gi tilbake eller tar man imot, og event bare gir til de vennene som har barn..

Ja jeg ser jo at jeg er veldig god på å formulere meg:-)

Grunnen til at jeg spør er fordi da jeg var singel OG barnløs, hadde jeg og min venninne noen samtaler om dette:-)

Skrevet

Jeg ville gitt deg gave fra oss om vi var venner:-) Ville ikke spilt noen rolle om du var barnløs.

Er man venner og vil gi gaver til hverandre så gjør man det;.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...