Gå til innhold

Jenta er redd puppen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta mi er snart 8 1/2 mnd. Jeg har i mange mnd stresset med å få i henne fast føde uten hell.Det har bare vært pupp nesten.

 

For en mnd siden fikk hun tenner oppe, jeg fryktet jo det verste med biting.. Men det har gått veldig fint.. helt til i går...da bet hun meg, det var ikke så vondt, men da sa jeg NEI til jenta. ikke høyt eller noe. Etter det vil hun ikke ha pupp lengre. Hun gaper når jeg legger henne til, men når hun har puppen i munnen trekker hun seg vekk..

 

Jeg er helt fra meg her, nå får jeg jo ikke i henne noe.

(tar ikke melk fra flaske heller..)

 

Noen som har noen gode råd til meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vi har vært gjennom en puppenekt-periode her og. Men situasjonen var nok litt annerledes, for snuppa mi spiste mange andre ting, så det var liksom ikke helt krise. Men det jeg har erfart er iallefall at du ikke skal gi opp. Jeg pumpet 2-3 ganger om dagen i den verste perioden og ga henne på flaske ( det ville hun ha.. merkelig). Mye styr, men plutselig en dag ville hun gjerne ha pupp igjen og da var jeg jo glad jeg ikke hadde gitt opp.

 

Håper dette ikke vedvarer.. Gjør det det, må du vel kanskje ta en tur på HS og høre hva de anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå funnet ut at grunnen er at jeg fikk mensen igjen i går.. Og da smaker vist ikke melken så godt..

 

Så jeg måtte kjøpe meg en pumpe til 600 i går, for å få ut litt melk.. Gjett hvem som til slutt tok puppen mens pappaen monterte pumpen, joda det var tulla.... Så det var de pengene... hehe.. Men ble SÅÅ lettet når hun etter 10 timer tok puppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...