Gå til innhold

Oi, er nattbleiens tid forbi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellomste på 3,5 år sluttet med dagbleie for nesten 1 år siden, men har hatt søkkvåte bleier om morningen, så har ikke styrt med å få ham tørr på natten. Eldstemann var lik der, sluttet tidlig med dagbleie, men brukte nattbleie til han var passert 4 år. For et par mnd siden ville 3 åringen sove uten bleie 1 natt etter litt lokking fra oss, men det gikk ikke så bra. Siden har vi ikke nevt det noe særlig, bare sagt at han kan godt tisse på do dersom han våkner og kjenner at han må tisse i stede for å tisse i bleien. Uten at det har endret noe. Frem til i går. Både i går morres og i dag har bleiene vært knusktørre og han sa i dag at "nå er jeg snart klar til å bare bruke boksershorts mamma, skal bare bruke opp alle bleiene mine først" Måtte jo le litt av ham da ;-) Så kanskje? Er jo ingenting som er bedre enn når det går helt av seg selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt: skal bare bruke opp alle bleiene mine først:) Høres helt klar ut han. Så deilig. Her er nattbleiene fremdeles klissvåte..

Skrevet

Ja, sist vi kjøpte bleier hadde de bareinne sånn "design" bleier, altså vanlige up&go, men med ulike motiver på, og de er jo ganske stas da synes han, hehe... Men han må gjerne få bruke dem opp så lenge han fortsetter å være så flink som han er nå :-) Eller ikke flink, dette har jo med andre ting å gjøre, men tar initiativet selv når han er klar da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...