Storebror & Lillesøster Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hadde tenkt at svogeren min skulle synge en sang i kirka fra meg til mannen min når vi gifter oss.¨ I`ll be there for you - av bon jovi.
Mom2Two Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Nei, den passer ikke i bryllup etter min mening.
Storebror & Lillesøster Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Kan du si hvorfor,hva er det som ikke passer?
Mom2Two Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 I guess this time you're really leaving I heard your suitcase say goodbye And as my broken heart lies bleeding You say true love it's suicide --Jeg antar at du virkelig drar denne gangen Jeg hørte kofferten din si farvel Og idet hjertet mitt ligger blødende (dårlig oversettelse, gir ikke så god menning på norsk) Sier du at ekte kjærlighet er selvmord You say you've cried a thousand rivers And now you're swimming for the shore You left me drowning in my tears And you won't save me anymore --Du sier at du har grått tusen elver Og nå svømmer du mot land Du forlot meg druknende i mine tårer Og du vil ikke redde meg mer Now I'm praying to God you'll give me one more chance, girl --Nå ber jeg til Gud om at du må gi meg en sjanse til, jente I'll be there for you These five words I swear to you When you breathe I want to be the air for you I'll be there for you I'd live and I'd die for you Steal the sun from the sky for you Words can't say what a love can do I'll be there for you --Jeg kommer til å være der for deg Jeg kan love deg de fem ordene Når du puster vil jeg være luften for deg Jeg kommer til å være der for deg Jeg vil leve og jeg vil dø for deg Stjele solen fra himmelen for deg Ord kan ikke si det kjærlighet kan gjøre Jeg vil være der for deg I know you know we've had some good times Now they have their own hiding place I can promise you tomorrow But I can't buy back yesterday ---Jeg vet at du vet vi hadde gode stunder Nå har de sitt eget gjemmested Jeg kan love deg moregendagen Jeg kan ikke kjøpe tilbake gårsdagen And Baby you know my hands are dirty But I wanted to be your valentine I'll be the water when you get thirsty, baby When you get drunk, I'll be the wine ---Og baby, du vet at hendene mine er skitne Men jeg ville være din Valentin Jeg vil være vannet når du blir tørst, baby Når du blir full, vil jeg være vinen I'll be there for you These five words I swear to you When you breathe I want to be the air for you I'll be there for you I'd live and I'd die for you Steal the sun from the sky for you Words can't say what a love can do I'll be there for you --Jeg kommer til å være der for deg Jeg lover deg disse fem ordene Når du puster vil jeg være luften for deg Jeg kommer til å være der for deg Jeg vil leve for deg og jeg vil dø for deg Stjele solen fra himmelen for deg Ord kan ikke si det kjærlighet kan gjøre Jeg vil være der for deg [solo] And I wasn't there when you were happy I wasn't there when you were down I didn't mean to miss your birthday, baby I wish I'd seen you blow those candles out --Og jeg var ikke der når du var lykkelig Jeg var ikke der når du følte deg nede Jeg mente ikke å glemme bursdagen din, baby Jeg skulle ønske jeg hadde sett deg blåse ut de lysene I'll be there for you These five words I swear to you When you breathe I want to be the air for you I'll be there for you I'd live and I'd die for you Steal the sun from the sky for you Words can't say what a love can do I'll be there for you ----Jeg kommer til å være der for deg Jeg lover deg disse fem ordene Når du puster vil jeg være luften for deg Jeg vil være der for deg Jeg vil leve for deg og jeg vil dø for deg Stjele solen fra himmelen for deg Ord kan ikke si det kjærlighet kan gjøre Jeg vil være der for deg
Storebror & Lillesøster Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 åi åi,god jeg fikk hele teksten der ja,har bare gått og sunget på refrenget og syntes at det asset så fint. Da blir det from this moment med shania twain.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå