Filip sin mamma <3 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Tok en test i dag på rd 12, og der var det ett tydelig kryss!! har spottet pittelitt på lørdag og var sikker på at dette gikk rett vest! testet i dag for å få bekreftet at ting var negativt (for å bli litt ferdig med forsøket mentalt,siden jeg var en million sikker på at mens kom etter spotting) men den var positiv!!!!!!!! jeg er kjempeglad,skjelven,og litt redd... (satte inn 2 egg 5/6...så er av u23 jentene)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer alshva- du er nok et bevis på at magefølelsen kan ta feil ! Gleder meg med deg ! Klemmer )
Filip sin mamma <3 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 takk,begynner å roe meg litt.. det er ingen sjans for at crinonen kan gjøre at testen blir pos?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Crinone gir IKKE positiv test vennen ! Du er gravid ! Klemmer )
finetine Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Gratulrerer så mye:o)!! Crinone kan ikke gi falsk positiv test nei, så du er virkelig i lykkelige omstendigheter som det heter:o)!! Så utrolig spennende med to egg også da! Lykke til videre, nyt graviditet og sommeren klem
Mille38 Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Så fantastisk da Alshva:) Og du som var sikker på at løpet var kjørt. Er det ikke en deilig følelse? Gattis, og lykke til! Prøv å slapp av å kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå