Kamomilla:-) Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Noen som husker disse og vet hvor jeg kan få kjøpt slike nå???
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 ja..jeg hadde en.. men vet ikke om man får kjøpt de lenger..
Nemofish Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Ja, jeg har fortsatt min Lise! ) Har sett en mer moderne versjon av disse dukkene, tror det var hos Ringo!
Gjest irismor Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 http://global.ebay.com/gbh/search?browse=0&Query=cabbage%20doll&showPrefs=〈=en-US&country=154&keyword=cabbage+doll&crlp=406855582_23388
MamiMaribel Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Husker de godt! Min het Belinda Jane, hehe:-DDD Du får kjøpt dem på Ebay ganske rimelig. De helt nye modellene, og de fr a80-tallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå