Prinsemammaen Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Sendte sambo på helsekosten i går for å kjøpe hele kuren. Dama i disken spurte om det var noen som prøvde å bli gravide her.... ;-) Vi startet på pillene i går, og nå går jeg igjen med positiv innstilling inn for prøvinga.... Får krysse fingrene for at kuren til Grysom funker på meg også!! :-) Og Grysom; var inne og leste på piczo om kampen deres for å bli gravide.... Ble veldig rørt og felte noen tårer... Så mye dere har måttet gå gjennom... :-( Er kjempeglad for at dere får baby i august!!! :-) Og så masse fint dere har kjøpt inn til gullet! :-)
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg lurte på hvor mye koster denne "kuren"? Er det kanskje rimeligere å bestille disse fra nettet? Lykke til )
Prinsemammaen Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 En boks hver av disse pillene kom på tilsammen kr 760,-. Ikke akkurat billig, så mulig man får kjøpt dem billigere på nett. Men det er vel ingenting i forhold til hva jeg har brukt på grav.tester opp gjennom prøveperioden... :-)
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 He he,det blir noen kroner etterhvert.... Har ikm imorgen,testet negativt idag,så da en nok tr på vei. Men skal en begynne på de når en får mensen eller når mensen er ferdig?
Prinsemammaen Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Vet ikke helt når man skal begynne på dem. Jeg startet i går, jeg. Venter mensen enten nå til helgen eller neste helg. Har vel sikkert ikke noe å si tror jeg. Men er litt usikker på den Wild Yam`en.... Og ja! Blir en del kroner etterhvert..... :-)
monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Hei hei.. så morro.. jeg begynte på kuren hennes for 4 dager siden... blir veldig spennende... håper det klaffer for oss begge... Jeg har ven veldig bedriten syklus med tanta i ukesvis, så jeg håper på at kanskje coctailen hjelper på syklusen også... Begynte midt i en menstrasjon.. (snart hatt tr i 2uker) lykke til
Giinaღ Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Innom fra 1.trim for å si at "kuren" funket for meg. Ble gravid på 1. forsøk Lykke til!!!
monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 såååå bra=) Gratulerer... håper det funker for oss også
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 har en gutt - *13. pp* så utrolig spennede:) håper virkelig spiren sitter som støpt snart:) ja vi har opplevd en dl men fy flate når alt kommer til alt er d virkelig verdt d:) i dag er vi 31+6 å har akkurat kommet fra ultralyd. alt så kjempe fint ut, lillegutt har hår på hode og er ca 1800gram og noen å førti cm lang:) så her spretter gledes tårene å livet er hærlig:) Tusn takk for d:) masse lykke til alle sammen <3 babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer såååå mye... det er jo bare såå morro at det klaffet for deg, har lest historien din jeg også, du fortjente virkelig dette!! Har dere tenkt på noe navn til lillemann da? Nyt dagen masse=) *tar til seg litt støv*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 TUSN takk <3 det er en liten Knut-Elias som ligger i magen min å sparker og koser seg:)
monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 hehe... så søtt... Skal dere bruke begge navnene? Navn er bare såååå morro... Får jeg en gutt en gang skal han hete Sigurd=) hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 blir å bruke begge ja:) masse lykke til fremover:)
Prinsemammaen Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. juni 2008 Ja, vi får satse på at den sitter for oss alle snart.... Heldig du er som er 31+6 på vei. Husker hvor mye jeg ELSKET å gå gravid!! Det er faktisk den lykkeligste tiden i hele mitt liv!! Var så herlig å kjenne alt livet inni magen og se magen bevege seg fra side til side... Gled deg masse til fødselen! Den er minst like magisk! Selv om det var ganske dramatisk hos meg, ser jeg på det som en fantastisk opplevelse! :-) *suger til meg alt babystøvet jeg bare klarer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå