Anettemor82 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har ammet nå i fem mnd og jeg mister bare mer og mer hår. vet at det er normalt, men noen flere som lider samme skjebne? eventuelle råd for hva en kan gjøre for å minske eller stoppe det??
velsignet med to Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har ammet i 8 mnd nå, og røyter fortsatt noe helt sykt. Det har i tillegg begynt å vokse ut igjen, så jeg har små tufser med hår som står rett ut et par steder, lekkert hehe Har blitt noe mindre i det siste da, men jeg har ingen råd for eller mot...
SexyLubben =D Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Ifølge Grio Nylander er dette håret som kroppen skulle ha mistet under graviditeten, men hormorner gjør slik at kroppen ikke slipper det slik som til vanlig. Da hormonene begynner å forlate systemet, faller håret... Hilsen røyter!
alvis Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Det er vanlig å miste hår da man ammer. Jeg har ammet nå i snart 9 mnd og jeg mister ennå hår men ikke like mye som de 6 første mnd. Noen sier at det hjelper å spise B-vit. Hør på helsekostbutikk. Ikke bruk penger på shampoo mot hårtap.....det hjelper ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå