Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Har vært sammen i 3 år snart og har vært inne i en litt lei periode mtp. følelser overfor hverandre, følelsen av å ha glidd inn i en rutine. Kjennes ut som om jeg har våknet etter år med "lykkerus". Vi prøver veldig å få det til å fungere da, tar det som et godt tegn; føles som om vi er på begynnelsen av forholdet igjen der vi blir kjent med hverandre på nytt osv.. For det er ikke noe annet jeg vil... men det er fortsatt en nagende usikkerhet der.. er så redd for at alt bare vil rase sammen hvert øyeblikk... Lurer på om det er vanlig at forhold kan gjennomgå slike perioder.. for det føles ut som om jeg er den eneste som gjennomlever dette akkurat nå :/
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Tror det er mer vanlig enn det kan virke som. De fleste forhold går litt opp og ned, og noen ganger varer nedturen lenge. Jeg og sambo sliter med det nå, har visst gjort det i et år.(jeg fikk vite det for 7 uker siden...) Vi har det bra sammen, men kjærlighetsfølelsene hos han er ikke der lenger. Så vi har hatt timer hos familievernkontoret og fikk råd om å date igjen. Så mye som mulig. Bare være oss og gjøre noe morro sammen! Følelsene er ikke tilbake, men vi har det i allefall litt bedre! Har sittet i din situasjon et par mnd nå, men her er det gått til det skrittet at vi kommer til å gå fra hverandre hvis ikke det blir noe bedring. Og nå som jeg har klart å akseptere situasjonen føler jeg at panikken, depresjonen og gråteanfallene er nesten over! Og med det sagt, må jeg føye til at IKKE F**N kommer vi til å gi opp forholdet uten kamp! Jeg elsker han fortsatt!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Tror ikke det er vanlig å leve i en evig lykkerus resten av livet. Spørsmålet du burde stille deg er om du kan se en alderdom sammen med han, om du kan se sykdom,sorger og gleder med han. Det vil alltid være oppturer og nedturer i et samliv, uten at man skal gå til det skrittet å skilles med en gang. Selv om livet er mørkt nå, så er det kansje verdt å kjempe for samlivet deres? Jeg tror man kommer i slike perioder der ting ser litt mørkt, fordi man skal kjempe litt og arbeide for forholdet. Det ikke lurt å ta hverandre for gitt og tro at tingene kommer av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jepp, det er ganske så vanlig! Jeg skylder på litt for mange hverdager i denne verden... Føler til tider vi "jobber" mer sammen enn er kjærester. Altså at vi har et Hjem AS som må gå rundt, og at det er der all innsats settes inn.. Når det er sagt har vi vært sammen i elleve år og jeg vet alltid at innerst inne elsker jeg denne mannen og vil absolutt bli gammel med ham. Men følelsen kan sitte langt inne, altså Mitt råd: Ikke undervurder viktigheten av ferier, både små og store. (Trenger ikke være dyrt og fancy.) Og forresten, etter barn nummer en ble forholdet helt ræva. Mye maktendringer og posisjonsendringer da, ja, og det stemmer også for de fleste andre jeg kjenner. Men med litt TLC blir det som regel bedre. Og hva er bedre enn skikkelig make-up sex:)) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 ALLE forhold hangler en eller annen gang! Det går opp og ned med alt, men i gode forhold kommer man seg gjennom dårlige tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå