Trebarnsmamma2010 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg klarer ikke bestemme meg for hovedrett. Vi hadde lyst på hjort, men siden vi gifter oss på våren så blir det litt feil årstid. Til forrett til det rekecoctail, som er enkelt og greit. Mange forslag ønskes
Billeboms Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Lam da? Eller kveite med kongekrabbe til? Vi skal ha to hovedretter, hjort og fjellørret, men det er på høsten, så jeg skjønner deg.
pandabjørn Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 vi skal ha andebryst med bjørnebærsaus til og råstekte poteter m/grønnsaker
Trebarnsmamma2010 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Sambo er ikke glad i fisk, så tror ikke jeg kan foreslå at vi skal ha noen form for fisk selv om jeg er veldig glad i det Andre forslag noen?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Spørs jo hvor mange dere blir, men tapas er jo utradisjonelt og godt! Kanskje det kresne søskenbarnet ditt også finner noe han/hun liker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå