Ildfluå Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 ...uten at de tisser ut alt? Hadde jente sist, og det var jo bare å legge en håndkle under rumpa så kunne hun ligge naken i stua og hvor som helst. Gutt nå, og han får bare ligge litt på stellebordet under tilsyn? Hvordan lar dere guttene få nok tid med stumpen bar?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Midt på gulvet på et teppe. har sånn stelleunderlag under. Syns ikke det er så farlig om han tisser:=)
velsignet med to Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Har latt han ligge midt på stuegulvet her, med håndduk under. Gjør meg ikke noe å vaske tiss av gulvet. Men nå derimot, når han har begynt å bevege seg mye rundt og reise seg opp og sånt, blir det værre...
noLadyjustME Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 tidligere la jeg et stoort badehåndkle så han kunne ligge å sprelle, men nå når han kryper og ikke langt fra går-så får det heller være om det blir et uhell og to:p Det blir det jo,så har vaskeklut klar,hehe..er verdt det når jeg ser hvordan han koser seg:o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Han er 4 måneder og det blir på stellematten når vi steller han for morningen og kvelden. Eller jeg har han på gulvet forran dusjen når jeg dusjer. Men har altid en klut eller et håndkle forran tissen. Men gjør det ikke i stuen nei....
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har jente og det er jammen ikke bare gutta som tisser ut alt! Snuppa mi tissa både oppover og bortover og rett ut i rommet da hun var mindre. På badet er gjerne et greit sted å lufte stump synes jeg, har ikke helt sansen for tissedammer på stuetepper og sofaer. På badet er det dessuten som regel godt og varmt.
SexyLubben =D Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Bruker ikke å la lillegutt ligge med rompa bar... Han har heller aldri vært sår eller rød. Men nå har jeg aldri vasket ham med noe annet enn gasskluter eller mesoft, og passer godt på at han er tørr (tørker over med tørr frotteklut) etter bleiebytte.
*Hufsa-mamma* Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har bare lagt min gutt(2mnd) på en håndkle med en gas klut under stumpen og over fanten..så knyter jeg i endene...så kan han kose seg uten den varme tette bleien..han pludrer så deilig når han ligger der:) uten å tisse seg i øyet*flere ganger*hehe..har å jente fra før og da tenkte man ikke på at sånt kan skje!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå