gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 visste han når dere tok test, eller sa dere det etter en test bare dere visste om? hvordan sa dere det til han da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg ringte han, fordi jeg var i Åfjord. Gruet meg noe sinnsykt fordi visste at han ville reagere negativt... Var der egentlg bare på sommerferie, men endte md at jeg flyttet hjem til mine foreldre da..
Gjest irismor Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Han viste at vi skulle ta en test. Jeg var så trøtt den morgenen (hadde akkurat kommet hjem fra ferie). Tisset på pinnen la den på vasken og gikk å la meg. Våknet av at samboeren kom hoppenes inn på soverommet og hylte JEG SKAL BLI PAPPA. Da kom gullkornet fra en trøtt komatøs irismor : så fint da, gratulerer. Snakk om å være i ørska =0)
Zitro Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 He, he...husker ikke første gangen, men andre gangen så sendte jeg han bare en sms (han var dratt på jobb alt) xxxxxx skal bli storebror - og du skal visst bli pappa igjen!! He, he... han ringt meg fort da ja. Det jeg husker fra første gangen var at jeg fikk så panikk at jeg ikke turte si noe på flere dager. Så jeg visste den ca 2-3 dager før jeg sa noe. Begge ungene er planlagt, så jeg aner ikke hvorfor jeg reagerte sånn...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Testet alene på badet en morgen jeg stod opp før han som vanlig. Tisset i et glass og testet... Hadde en digital test. Første forsøket gikk i dass kvelden før, ødelagte testen. Når det kom gravid i displayet løp jeg inn på soverommet med testen og hoppet opp i sengen og sa se her.... Han var ikke heeeelt våken, er veldig trøtt om morningen- så tok litt tid før han skjønte det.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Første gangen sto vi på badet sammen og ventet på det berømmelige krysset. (Tisset skvetten min og bar testen så flatt som jeg kunne inn på badet, siden doen ikke har plass til to...) Andre gangen visste han at jeg skulle teste og var hjemme, men siden begge trodde den skulle være negativ gikk han og ryddet kjøkkenet. Kom tuslende etterhvert og fant meg nokså nedbrutt på do for jeg hadde jo fått sjokk ... Tror han skjønte tegninga når jeg satt der og gråt, men han klarte uansett ikke å skjule at han ble hoppende glad ;-)
Gjest Zima *PP?* Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Jeg ble livredd jeg.. Hadde seriøs fødselsangst og det første jeg sa var "Fuck.. jeg skal føde :/"
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Første gang var han på badet sammen med meg.. hehe..husker han smilte bredt da der kom fram "gravid". Denne gangen hadde han dratt på jobb så jeg sendte han ei mld. "klarte ikke la vær og teste..der står "gravid"!!! fikk tilbake : JIPPI!!!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 jeg var såååå nervøs. han hentet meg på jobb og jeg hadde tatt testen der (jeg trodde jo virkelig ikke at jeg var gravid). sa ingen ting hele veien hjem, lagde middag, spiste middag, og jeg sa ingen ting. han spurte 100 ganger "hva er det?" og jeg svarte "ingen ting" helt til jeg etter middagen sa "det er noe da".og han ble helt blek og sa "daaa, akkurat som jeg ikke har skjønt det" også sa jeg "jeg er gravid" og han sa ingen ting på døds lenge. bare satt og tenkte. jeg holdt på og dø. var helt klar for at han skulle kaste meg ut eller noe. også hentet han seg en øl og sa "de funker da" også lo jeg. han tok noen pils den kvelden. men han ville at vi skulle beholde. og senere på kvelden hadde vi sex og da sa han "kan vi gjøre det? han får ikke sæd i øye eller no?" hehe... syns det var litt søtt i grunn. vær gang jeg var stille etter det så sa han "skulle tror du var gravid igjen" ble alene når jeg var 10 uker på vei.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 første gangen tok jeg en test etter jobb, han var ikke hjemme for han jobbet kveld. det var en fredag husker jeg og kl var 17. hehe. sambo visste ikke at jeg skulle teste da. den slo ut, og da dro jeg ned på jobben hans og viste den til han. han ble vel litt overrasket, og sa vel ikke så mye. han ble nok litt sjokkert også. var jo planlagt da, men gikk så fort=) andre gangen testa jeg hjemme, han var også hjemme da. så da visste han at jeg testet.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Vi testet sammen.. vel.. nesten da.. Jeg tisset på pinnen, satt på hetta og pakket den inn i toalettpapir, og gikk ut til mannen min. Så satt vi oss sammen ned i sofaen og ventet noen minutter. Han avleste resultatet:) Hehe.. Haka datt i bakken gitt.. Jeg var jo ganske sikker.. Har alltid kunnet stille klokka etter mensen, så når den uteble, var det igrunn ikke noen tvil fra min side. Men han ble skikkelig sjokka.. ble helt fjern. Jeg derimot, hylte, lo, hikstet og fniste! Og etter noen timer var han også veldig glad og engasjert:)
noLadyjustME Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 Hehe...her var det på telefon, siden vi ikke var sammen, og jeg var driiiit nervøs for hvordan han ville reagere.. Jeg sto utfor apoteket kl 09.00 en lørdagsmorgen, så nervøs at jeg måtte få en venninne til å kjøre meg:D Tok hele 3 tester, for det var så fjernt for meg at jeg faktisk var gravid! Sa det til søstra mi først og hun hoppet nesten i taket av glede..Jeg derimot sa svært lite de neste 4 dagene, og 4 dagen ringte jeg barnefar.. Nervøsiteten var ikke uten grunn, ble ikke særlig bra mottat nei..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 17. juni 2008 #14 Skrevet 17. juni 2008 Han satt på badet med meg når jeg tok testen
Tirilille Skrevet 17. juni 2008 #15 Skrevet 17. juni 2008 Mannen min var på reise til London da jeg testet, og hadde egentlig tenkt å vente til han kom hjem med å si noe. Men etter å ha knust et melkeglass og svidd middagen i gravide-ørska, så måtte jeg bare sende ei meldig. "It is true. It is two blue." Han ringte fort tilbake da fikk anledning, gitt. Andre gangen testet jeg fordi jeg var usikker på om jeg hadde omgangssyken eller bare kvalm fordi jeg var gravid..... Så da var vi begge hjemme, og han ble igrunn ikke så veldig overrasket..
lille_mille Skrevet 17. juni 2008 #16 Skrevet 17. juni 2008 Vi var på ferie på Mallorca, og mensen var to dager forsinka. Jeg våkna ganske tidlig og gikk på badet og tok testen. Var spent, men samtidig forberedt på at den ville være negativ siden jeg akkurat hadde slutta på p-piller. Men så viste den gravid....... Gikk ut til sambo hels skjelven og vekka ham. Viste testen og sa "vi skal bli foreldre". Han var så trøtt at det tok en stund før han skjønte det. Vi var glade begge to, men samtidig nervøse også! Hele den dagen gikk vi bare og smilte og jeg måtte selvfølgelig kjøpe noen små babyklær!
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juni 2008 #17 Skrevet 17. juni 2008 Første gang visste han at jeg skulle ta en test. Jeg tok 2 ganske tidlig på dagen og gikk bare rundt og gliste hele dagen å lurte på hvordan jeg skulle fortelle det. Når han gikk inn døra skjønte han det med en gang. Andre gang hadde jeg veddet for sambo (som bare mente at jeg innbilte meg det hele) at jeg var gravid og skulle ta test dagen etterpå. Jeg sto tidlig opp og tok testen. Gikk å la meg igjen og hvisket i øret hans at han skulle bli far igjen. Fikk ikke helt den responsen jeg ventet på da. Akkurat som om det bare var gøy med nr.1 =(
SexyLubben =D Skrevet 17. juni 2008 #18 Skrevet 17. juni 2008 Pappa'n satt ute i stua, mens jeg var inne på toalettet. Han skjønte etterhvert at testen var postitiv da jeg aldri kom ut igjen. Han hørte kun hysterisk gråt fra badet... Han sa ingenting på 2 timer etterpå. Vi satt bare begge to og så i veggen med tomme. Jeg var 19 år, og dette var ingen gledens dag. Men vi bestemte oss for å beholde, selv om vi bare hadde vært kjærester i 4 mndr og bodde på 4 timer fra hverandre. Idag er vi samboere, og har verdens nydeligste gutt på 5 mndr! Jeg bruker å si at jeg ikke kunne ha valgt en bedre far hvis jeg var på leting etter en! Gud, jeg er glad for at alt ble som det ble, når jeg ser på lillegutt som ligger i vuggen og sover på søtt...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 17. juni 2008 #19 Skrevet 17. juni 2008 Med første så visste han at jeg skulle kjøpe meg en test, men ingen av oss trodde den ville bli positiv..dette var ikke planlagt og passet dårlig i grunn..men den var jo positiv da, og jeg dro min stakkars samboer inn i stuen (han jobbet på terassen sammen med 3 kompiser) og fortalte nyheten..vi pratet ikke mer om det før kvelden kom og alle kompisene hadde dratt hehe!!! Andre gang så testet jeg 3 dager før ikm...trodde ikke jeg var gravid for vi hadde kun hatt sex 1 gang den måneden, men det var den..jeg visste testen til samboer som satt på dataen, han smilte og sa..jeg tenkte meg det..:-) Var planlagt.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 17. juni 2008 #20 Skrevet 17. juni 2008 Og førstemann var ikke planlagt fordi vi hadde kun vært sammen i 3 måneder..hehe, men det gikk jo strålende til slutt :-)
Alba44 Skrevet 17. juni 2008 #21 Skrevet 17. juni 2008 Jeg sto opp en tidlig søndags morgen for å tisse på pinnen, og mannen ventet spent i senga. Det var 2 dager over ikm, og etter å ha prøvd en god stund så håpet vi begge inderlig på klaff. "GRAVID" lyste mot med fra den digitale testen og i gledesrus hoppet jeg opp i senga. Vi jublet, klemte og gledestårene flommet <3
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 17. juni 2008 #22 Skrevet 17. juni 2008 Han var ikke mannen min men... Jeg tok test på kvelden, den var jo positiv som bare det, sto i sjokk en stund og sendte så en sms til han der jeg skrev at jeg var gravid.. Fikk ikke svar før dagen etterpå når jeg spurte om han hadde fått meldinga mi.. ja svarte han bare surt.. ettehvert kom det tpe du ødelegger livet mitt og bla bla bla...
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #23 Skrevet 17. juni 2008 Vi var midt i bryllupsforberedelser og det var mye å tenke på, men hadde begynt å prøve på en baby. En dag sa han halvt på spøk at han var ikke sikker på om han ville vite det om jeg var gravid før bryllupet for det var så mye å tenke på fra før. Hmmm...tenkte jeg. Så testet jeg to ganger den dagen jeg skulle ha utdrikningslag (som var negative) før og under festen... Sa til mannen at jeg var litt usikker, for det var jeg jo. Tirsdagen etter hadde mensen fremdeles ikke kommet så jeg testet igjen sammen med en venninne, da var den tydelig positiv. Sa det mannen at det ikke hadde skjedd noe, som var like greit syns han midt oppi alt. Vi hadde jo ikke regnet med å bli gravide med en gang heller. Bryllupet gikk fint og sammen med morgengaven dagen etter fikk han en babybody med teksten "pappas hjerteknuser" og en positiv graviditetstest. Uttrykket han fikk i ansiktet var helt ubetalelig :-) Han skjønte ingenting først, men ble veldig glad når det gikk opp for han at det var sant. Jeg visste altså at jeg var gravid en og en halv uke før han, og holdt på å røpe meg nesten daglig :-)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. juni 2008 #24 Skrevet 17. juni 2008 Vi satt sammen og vente på svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå