Gå til innhold

Fullmåne i morgen...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om mange av oss fødeklare her "sprekker" i morgen... ;)

Hadde vært moro å hatt en liten følgetong her, se hvor mange av oss som starter fødsel, eller sitter håpefulle hjemme og murrer.

Månesyklusen skal jo ha en innvirkning på damenes menstruasjonssyklus (og mye annet i naturen rundt oss...), og det er også sagt at flere føder rundt fullmåne.. Spennende, eller? ;)

Vi krysser fingrene for at månemannen er raus med fødestøv i morgen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er såååå klar - og håper månemannen har et øye til meg!!

Fødestøv mottas med takk ;o)

Lykke til til deg også!

Skrevet

Jah, det blir spennende. Var på legekontroll i dag og da fikk jeg vite at jeg har en cm åpning. Slimproppen har gått de to siste dagene og jeg kjenner at ting holder på å skje. Ikke vondt enda, men ubehag. Så, kanskje det er en fullmåne som skal til?? Er forresten to dager over ul. termin

Skrevet

håper den virker inn ja... har hatt rier allerede men de ga seg da det ble 2cm åpning... har gått av og på etterpå... begynte onsdag.. lei av det nå... får ikke sove..

Skrevet

Hmmm, har tenkt tanken ja, 6 dager til termin i dag, så det er jo lov å håpe.. :-)

Skrevet

Håper også at fullmånen slår til nå. Vil IKKE bli satt igang kunstig..

Skrevet

Jeg er 8 dager på overtid, var hos jormor idag, har nesten 4 cm åpning og moden, masse kynnere, men det har jeg hatt i minst 2 mnd..ingenting mer skjer..!! JEG VIL FØDE!! nå er mitt eneste håp fullmånen, føder jeg ikke da, så bare legger jeg meg ned i senga å venter på å bli satt igang, nå er ALT prøvd..

Skrevet

Har igjen tre uker jeg da, men er veldig klar for å bli ferdig. Så tenkte kanskje jeg må tvinge meg selv til en omgang med gubben. Ikke noe behagelig med svær mage og sex, men hva gjør man ikke for å få det igang.....

Men kan nok ikke ha for store forhåpninger til at det skal hjelpe. Men er man tilfeldigvis moden så kan jo alt skje;)

Lykke til alle som vil bli ferdig!!

Skrevet

Siden det da er vitenskapelig bevist at fullmånen har virkning på fødsel og annet,så får jeg virkelig håpe at ting skjer her om ikke jeg blir satt i gang i morgen:p *ler*

Var til jordmor forrige onsdag og da var det 1-2cm åpning (ho kunne få inn to fingre om hun ville sa ho,men ville ikke pine meg?)

Livmorhalsen kortet ned fra 3,9cm-2cm.. (en halv cm på litt over en uke forresten) mormunnen myk,kunne kjenne hodet og vannsekken,men livmorhalsen var bakovervendt,så ho dro den fremover.. (altså jeg ble strippa:p )

Lørdag gikk slimproppen!!

Så får håpe på at fullmånen kan hjelpe litt ekstra på om de ikke setter meg i gang i morgen:p

Skrevet

er 1 dag på overtid idag, så eg har ingenting imot litt fullmåne fødestøv:-) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Det må gjerne skje til meg imorgen ja:D Bekkenløsninga har blitt veldig mye værre siste dagene, så nå passer det fint å få hilse på lille skatten vår:)

*Spent*

Lykke til dere andre fødeklare:)

Skrevet

Jeg har termin på torsdag, og har vært til akupunktur i dag - håper det hjelper med fullmåne også! :D

Selv om det egentlig ikke finnes noen tegn på at noe som helst er på gang....... *sukk*

Skrevet

Jeg vil også føde nå snart altså.. har 19 dager igjen til termin, men hun må mer enn gjerne titte frem snart..

Skrevet

Dere skal ikke klage synes jeg... er 12 dager over.. og jeg som var redd for å føde for tidlig! Dro til modningsakup. i dag. Håper d hjelper..

Skrevet

Dette er jo ikke akkurat en klagetråd...

Bare litt spennende å se om fullmånen vil påvirke oss her inne :)

Det er jo lov til å håpe på litt månemagi...

Lykke til anuradha :) Håper det skjer for deg snart :)

Skrevet

ALle gode ting er tre, er det ikke?

Med begge de to første så har det også vært fullmåne noen dager før termin, men begge to har villet vente til godt over termin før de har kommet.

Jeg har nå 5 dager til termin, så hadde jo vært helt greit om det ble fødsel, men tror egentlig ikke det kommer til å skje noe :)

Skrevet

Det er da ikke fullmåne i morgen... det er 3juli neste gang...

Skrevet

I følge kalenderen er det fullmåne i morgen, og nymåne 3. juli...

Skrevet

Hvordan er det egentlig fullmånen funker inn på fødsel?? Har 14 dager igjen til termin, men vil veldig gjerne bli ferdig snart! Har hatt murringer i hele dag, men det har jeg hatt før å, uten at det har skjedd noe:( Er så frustrerende å ikke vite når det skjer! Jeg vet ikke helt hvilke tegn jeg skal se etter heller, så jeg sitter bare å glor å venter på at vannet går, for det er de eneste sikre tegnet jeg vet om:p

Skrevet

Vil ha masse fødestøv, gjerne i natt!! er 3 dager på overtid. Hatt en bomtur på sykehus, med rier, som plutselig ble borte. Slimproppen er gått, og har 2 cm åpning og nokså mjuk. Har hatt to runder med modningsakupunktur. Tvi, tvi til alle sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...