Gå til innhold

Jøss.. Litt stolt jeg nå tror jeg.. hehe.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kaste ball med mini.. Han kaster til meg og jeg tilbake.. Er fotball.. Vanligvis så går jo ballen rett i brystkassen og triller videre.. Men nå fanger han den med hendene nesten hver gang.. Noen ganger han bommer og han ikke klarer fange den.. Men mange ganger så klarte han faktisk og fange ballen... Det er jo bra tegn på at handkordinasjonen er i behold.. Gjør en gammel håndballmamma stolt det.. hehe.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så morro! =)

Jeg for min del blir såååå stolt når Daniel sparker ballen! :D:D

Skrevet

Ja sparke ballen har han gjort noen mnd nå.. Han har også klart og kaste til meg.., men ikke klatr og fange noe særlig bra før akkurat i dag.. Men nå kjøpte vi hans første ball tidlig.. Og vi har kastet mange baller i brystkassen hans.. hehe.. Hørtes jo nesten fæl ut jeg nå.. haha.. :P

Skrevet

Hahah ;o)

Jeg skjønner hva du mener, var kjempestolt av nevøen min da han klarte å fange ballen!

Åå, nå begynner jeg å savne den vesle nevøen min som er blitt hele 5år!

=)

Men siden du sa du var stolt håndballmamma, så er jeg stolt av å se at han bruker bena istedenfor arma :P

For JEG er fotballmamma! :;o) :D

Skrevet

Hehehe.. Jeg er nok mere håndballmamma en fotballmamma ja.. :P

Spilt fotball i noen år også.., men håndball er det beste uansett.. ;o

Skrevet

Jeg var håndballjente i mange, mange år.

Spilte på laget hjemme. Jeg var god også på den tiden.. Men jeg trivdes ikke i håndballmiljøet pga de som gikk der. Det eneste året jeg trivdes, var det når det var blanda-lag (jenter og gutter).

Var/er guttetypen jeg :P

Men, når jeg flytta fra Åfjord, ble jeg fotballjente til de grader!;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...