Gå til innhold

noen med meitai her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp fått meg en babyhawk, og lurer på hvordan dere knyter?

altså, dobbel vanlig knute, eller sløyfe?

har knyta sløyfe, men det blir så stort og klumpete med to sånne på ryggen!

kan man ta en dobbel vanlig knute??

 

håper dere skjønner hva jeg mener! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åk...og du får den opp igjen?

 

*henter baby og meitai og prøver nå*

Skrevet

Ja, hehe... Det er jo tjukke seler/remmer så da er det enkelt. I hvertfall på min, men jeg har ikke sånn som du da, min er hjemmesydd og selene er av tykt lerretstoff.

Skrevet

takk!! det gikk kjempefint!

nå henger hun å dingler på magen! vrir hodet for å se på laptoppen ;)

nå skal vi ut på bæretur!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...