Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag begynner minste revungen i stor avdeling i barnehagen - sammen med den nestyngste revungen.

Og det er store ting som skjer i dag - det skal kjøres buss for å besøke bondegård, så jeg håper kyllinger og kaninunger er på plass c",)!

 

Tenker det blir en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi....... Store ting på gang.....:o)

Vi satser på kyllinger og kaniner.

Og kanskje en geit:o)

 

Håper det stod til forventningene :-D

Skrevet

Turdager er stas for småtassene!!!

Håper du har fått hjem slitne og lykkelige barn i dag:=)

Skrevet

De er så fornøyde atte! Kaninunger og kalver og hest - og taktoj! c",)

Gjevt å kjøre buss også!

Skrevet

Taktoj er fiiiiine greier!!!! Nesten finere en små søte dyr;=)

Skrevet

Taktoj er KNALL!! Her er alt toppers, både tjikk, buss og båt. Det passer alltid, i følge snuppeline :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...