Gå til innhold

På tide å skifte til sommerpelsen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er alle dongeribuksene mine i ferd med å gå i oppløsning - og jeg kjenner at jeg er ikke helt klar for 80-tallsslook riktig enda....

Så nå har jeg tenkt å stikke en liten tur på et Olav Thon senter og se om jeg finner ei fin bukse eller to!

Haaaaater prøverom og prøving!

Du kan være sikker på at jeg må ut og inn ørten ganger før jeg finner noe som passer......................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å høre at jeg ikke er den enste som hater prøverom.

Jeg har den siste tiden funnet noen fine jeans på B-Young.

Når jeg da finner noen jeg liker, kjøper jeg 4 av de:o)

Så slipper jeg å prøve flere:-D

Men nye, fine bukser blir det helt sikkert, ellers kan du jo gjøre som du anbefalte meg........ Gå i shorts.....no matter what:o))

Skrevet

Handling av klær til mor er noe dritt!!! Går så mye bedre å shoppe til ungene!!!

Jeg bruker også å kjøpe flere av samme slaget hvis jeg finner ei bukse jeg trives i;=) Artig når folk på jobben ikke tror jeg skifter bukse noen gang...hehe..

Skrevet

Det holdt på å gå gærent med en gang jeg kom inn på KappAhl, men jeg greide å stå i mot - ikke ett eneste plagg ble kjøpt til revungene i dag(kryss i taket)!

Jeg fikk tak i en bukse - og, o lykke - en bikini! På andre forsøket! Jippi!

c",)

Skrevet

Så flink liten Rev!!!!! Jeg har forresten ettpar bikinier kjøpt på KappAhl før bryllupsreisen i fjor. De er selvfølgelig identiske hvis man ser bort fra fargen....hehe;=)

Skrevet

Hvis man først finner noe som passer, så er det jo tullete å ikke utnytte det fullt ut! Jeg har også en tendens til å kjøpe fler av samme slaget hvis jeg først finner noe som passer bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...