Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg ventet 3mnd med å fortelle det til venner. Foreldre fikk vite det før.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 men jenta vår på 2, sa vi det da jeg var 8 uker på vei.. nå vil vi vente til det har gått 12 uker, vi mista i mars og det ble en liten vekker på at det ikke alltid går bra..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Vet ikke om det er SÅ lenge, men... 1. svangerskap: uke 15 2. svangerskap: uke 12 3. svangerskap: uke 12-13 (husker ikke helt?) 4. svangerskap: uke 14 Da fortalte vi det til søsken/slekt/venner Mennen min fikk selvsgat vite så snart JEG visste;0)
celodi Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 skulle tro jeg har mange barn på den måten jeg skrev det,huff=) Sa det tidlig begge gangene skulle det kanskje stått=) Klarer ikke holde det hemmelig=)
Mamsen og lillegutt Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 jeg sa det med en gang på jobben nå når jeg var gravid med mini. men det var fordi jeg hadde hatt 2 SA'er og ville gi beskjed om at jeg ikke skulle løfte og stresse så mye. ble sykemeldt i uke 8 pga bekkenløsning...hehe
fox`y Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 mamma,pappa og søss fikk vite d når jeg var 5 uker på vei pga at jeg ble sendt på sykehuset pga at de trodde jeg hadde svangerskap utenfor livmoren.. noen venner fikk vite d når jeg var 4 mnd på vei. men var mange i familien og andre venner som ikke viste jeg var gravid før minstemann kom til... Var de ikke intressert i å ta kontakt kunne de bare drite i d å syns jeg. med 1 mann fikk venner å familie vite d når jeg var 5 mnd på vei:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Alle fikk vite det samme dagen i familien min. ) Men jeg var jo 16uker på vei å, hehe Neste gang jeg blir gravid tror jeg ikke NOEN får vite det før jeg er MINST i uke 12. Kanskje ikke før etter første obl UL heller.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Første gangen ventet vi 12 uker. Andre gangen ar vi så dumme å fortelle det til foreldrene våre etter ca 6-7 uker og dét gjør vi aldri igjen ... for så snart de visste det så visste alle :-( Hadde faktisk trodd at de skulle klare å holde kjeft særlig siden vi sa at vi ville vente med å fortelle andre til ting var mer stabilisert (litt ekstra risiko en periode pga uthenting av spiral...). Så, "neste gang" (bortsett fra at vi er ferdige med babylagingen) venter vi i 12 uker. Da får vi i hvertfall fortalt det selv.
*Smiley* Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Ventet 10 uker.Da klarte vi ikke holde oss lenger.Var redd for SA.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Denne gang: Min mor uke 6 Min far uke 8 Svigers uke 11 Venner uke 15 !! Og resten vet det ikke eller de har ikke kunnet sett det siden magen ikke kom frem før uke 20 :-) Er nå straks 23 uker på vei:-) Med datteren min fortalte vi det litt tidligere til venner , ca uke 12..men da hadde vi endel fester/selskap så de fleste hadde nok mistanke før også:-) Resten så det vel i uke 20-25 ca
Mammasin Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Nei, hele familien visste det samme kveld som oss..klarer ikke holde på noe jeg. De fleste andre visste det ila av en uke...og jeg var visst bare 4uker på vei...ohellige:-) Jammen glad det gikk bra, ellers hadde det blitt MANGE å forklare det til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå