hamsterpia Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Han har fått noen små prikker rundt omkring. 3-4 stk i ansiktet, Et par på hver arm og 3 stk i hodebunnen. Ligner ikke på vannkopper og forsvinner når jeg trykker glass mot de. Er ikke i noe dårlig form. Hva kan dette være da mon tro?
Zitro Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hormonutslett eller melkeutslett kanskje? Veit ikke hvor stor minien din er med det kommer ofte i løpet av de 3 første mnd ihvertfall.
jentelykke + guttelykke Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Det tror jeg det er også. De kan være litt gule i midten også, som små kviser. De går bort av seg selv, men har også lest at man kan koke vann og smøre det (avkjølt selvfølgelig) på prikkene med en bommulsdott. Aner ikke om det hjelper. Men du må ikke klemme på dem! Det kan jo også være en allergisk reaksjon på noe da. Eller varmeutslett, men det går jo bort med en gang han blir avkjølt.
prego Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 min mini har nesten alltid noen prikker her eller dær.. tror ikke det er noe å tenke på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå