Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Holder det med å sende inn kun siste lønnsslipp når man har fastlønn hver mnd?? Og skal far også sende inn det skjemaet med skatte og inntektsopplysninger + lønnslipp? Huff, er så redd å gjøre det galt, for nav er jo ikke de letteste å ha med å gjøre :-p På forhånd takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 For å være på den sikre siden, sendte jeg med kopi av ALT jeg hadde av inntektsopplysninger. Jeg sendte denfeite konvolutten med papirer, men da hadde de iallefall opplysningene de behøvde og de kunne makulere det de ikke hadde bruk for. Da slipper man å ettersende papirer og behandlingen av permisjonssøknaden går veldig kjapt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Vi har begge sendt siste ligning, men har også hørt om dem som sender lønnslipp. Et tips er jo å jobbe myyyyyye den mnd man sender lønnslippen for. En sykepleier-venninne av meg jobber noe sinnsykt i 2mnd så perm pengene hennes steg mye. Far må også sende inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå