Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg sååå mye til den kvalmen går over. For den gjør det ikke sant?:S Vært kvalm hver dag i 2 uker nå, og det er ikke bare på morgenen. Sover dårlig og kaster opp.. får nesten ingenting ned.

skal til legen idag, og får forhåpentligvis en sykemelding. og noe mot kvalmen?! ( finnes det? )

Ååååå, sliten! Heldigvis kommer det noe godt ut av det hele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei bare 21 =)

Akkurat som å høre meg selv. Skal til legen i morgen. Spyr svimmler er kjempe trøtt og sover fryktelig dårlig.

Å den spyingen, jeg kjenner jeg får sånn "høydeskrekk redsel" følelse når jeg må spy nå for har som oftest ingenting eller bare litt væske og spy på. Kommer mest fra 9-10 tiden å utover. Tatt av 5 kg på litt over 2 uker.

Håper det går bra med deg. Jeg har ett tips; nåler. Jeg har aldri trodd på det selv, men var til behandling av vond rydd (utenom graviditeten!) å han drev med nåler også å stakk en i hovedpulsåre området på håndledd/arm området og på utsiden av hvert kne, og jeg var 3 og en halv dag spy fri!!! ALDELES fantastisk!!! Begynnte å spy igjen i går å har ny time på fredag og syns tiden frem til det går uuutrooolig sent!!!

Heldigvis kommer det noe godt ut av det som du sier, og det er jo verdt det til slutt!

Goood bedring videre!!!

Sender deg en klem =)

Skrevet

Ja, begynner i den tiden til meg å. og fortsetter ut over dagen. gått ned 2 kg jeg, men vill ikke gå ned mer.. savner mat:P hehe..

nåler ja, høres ut som noe som må prøves:)

god bedring til deg å. Er 6+5 idag jeg.. et godt stykke igjen med andre ord:P

klem

Skrevet

Heia!

Æ vet kor jævli d e å ligge å spy dag ut å dag inn på 1.trimester, men tru mæ, me engang dn slæppe take så har man glæmt kor jævli d va :-)

Heldivis!!

Æ lå over doskåla fra tili uke 7 te uke 13 å hær e nåt av d som hjalp mæ ihvertfall :

Spise ofte å lette måltid, aldri bli sulten

Spy visst kroppen vil d, blir så mye bedre etterpå

Grønne, syrlige epler

Ingefær te, patte på en ingefærbit

Samarin

Salt lakris

Har hørt nån ha effekt me seaband mot sjøsyke (fås kjøpt på hurtigruta eller apotek)

gooo bedring!! syns så frøkteli synd i dokker!!

Skrevet

Hehe så grei du er =)

Prob her er at lukten av mat eller bare å få mat inn i munnen gjør sånn at jeg spyr. Trodde ikke det var mulig. Jah de dagene i helgen uten den spyingen var helt magisk, å når det da komtilbake føltes det enda verre.

Saltstenger og olden bobblevann funker her. =) Av og til litt nektariner også..

Får vel bare lide oss igjennom det bare så fælt når det står på. Hihi jah vi har ett langt stykke gigjen bare 21, men skal se det kommertil å bli veldig bra og definitivt verdt det til slutt!!

Kleem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...