En Prins + Prinsesse Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 hvordan foregikk det?? med smerter og alt ??....
LadyLuck & Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 skulle, men så oppdaget legen ved en tilfeldighet at det ikke var hemorider likevel. Var bare en "hudflik" som hadde vokst seg litt stor. Så fikk ny resept som endelig ser ut til å funke (ikke rart hemoridekremen ikke funket)
En Prins + Prinsesse Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 åh, det var bra de fant ut det da... skal få time til sjekk på sykehuset før de bestemmer om det må opereres... å jeg har både rift og hemoroider.. hatt det i et år... skikkelig irriterende!!
LadyLuck & Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 uffda... håper de finner fort ut av det.. Hvilken måte du evt skal oppereres da? laser eller strikk??
En Prins + Prinsesse Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 aner ikke.... det er utvendige hemoroider... men legen sa ingenting... får vel eventuelt vite det på den sjekken!?!
LadyLuck & Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 tror de bare bruker laser på innvendige.. da er det stor sjangs for at de tas med strikk (de fester strikk på som strammes til den faller av (gjøres mens du er bedøvet) kan være ubehagelig/svi etterpå) Men er vel bedre med mye vondt litt enn motsatt
En Prins + Prinsesse Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2008 det har du rett i.. får ikke narkose når de gjør det???
Veronica Mars Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har en venn som ble operert for 2 uker siden, og det var ikke så veldig godt akkurat. Det finnes flere inngrep, hun valgte å sette strikk rundt hemoroidene. Det er et dagkirurgisk inngrep, hvor man blir satt i full narkose. Tror det var noe som 1 av 3 som opplever ekstremt ubehag etterpå, min venninne var en av de.. Sykemeldt i 6 uker, og tygger PF som aldri før! Men hun sier ar hun heller vil gjennomgå det flere ganger enn å ha hemoroidene:)
En Prins + Prinsesse Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2008 ok, ja det kan jeg egentlig skjønne.... for det er søren meg vondt å ha hemoroider azz....... håper de finner ut at jeg må operere jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå