Gå til innhold

Fler i uke 18/19 meg null mage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bekymret for å si det rett ut! Er andregangs med null mage! Har ikke vært på ul enda.. Er 18+5.

 

Huff det er nå noen bekymringer hele tiden..hadde vært godt å høre om jeg ikke er alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også andregangs og synes ikke jeg har fått mage. Har fått litt større midjemål og mener jeg kjenner livmora når jeg ligger på rygg. Har vært på tidlig ultralyd og hørt hjertlyd hos jordmor. Men så er man jo likevel bekymret, ja man er litt rar. Jeg er forresten i uke 17.

Skrevet

Jeg hadde ikke mage på den tiden, verken med nr 1 eller nr 2, så det er nok helt normalt :)

Skrevet

Jer er 17+5, har heller ingen mage.. Ikke spesielt mye i allefall! Gikk ned 5 kg til å begynne med og har ikke gått opp et gram siden. Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde noe tro på dette her i går - men så akkurat som om babyen skjønte det så begynte den og sparke idag da jeg våknet. Har kjent litt bobling tidligere, men ikke vært sikker på at det var babyen. Men dette var så absolutt ikke luft! :) Så det er nok bra med babyene våre - selv om vi ikke har mage som syns!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...