frøkendings *fødeklar!* Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Nå har eg inntatt barnevogn jungelen. Var å "prøvekjørte" Brio og Simo vogner i går og skal videre for å prøve flere merker i helgen. Men min konklusjon så langt er at de fine nye brio vognene ikke var særlig god å manøverere, de var tung å flytte på. Simo kombi var heller ikke super å kjøre, og bagen var veldig liten..Ser ikke for meg at det er plass til både pose og baby oppi der til vinteren.. Simo duo var den vognen eg likte best, den er stor men var veldig god å kjøre, enkel å manøverere seg mellom butikkhyllene med:) Og den passet perfekt til min høyde (er 1.78 høy) Så det ble min favoritt så lang. Noen som har negative erfaringer med Simo Duo som eg bør tenke over?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Vi har åsså Simo duo å d e ei skikkeli fin vogn :-) praktisk å slitestærk :-) Eneste som søstra mi plagdes litt me ( arva fra ho) va at d ene hjule datt av hele tia :-P Men d e jo ingenting å klage over egentli når alt anna funke bra! Hjule e ordna nu da ;-) E plass te svær voksepose å baby oppi baggen så d e ingen problem;-) Æ e åsså høy å e eni me dæ at dn vogna e passeli høyde :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå