Mamsen og lillegutt Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 skriver dere inn der på statusen med en gang dere oppdager at dere er gravid??? ser det er en del av mine venner som gjør det,men jeg syns det virker litt "skrytete"
Gjest Zima *PP?* Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 hva er forskjellen på å skrive "Xxxx Xxxx er gravid :)" og "dddd dddd er i kjempehumør!" ?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Har ikke vært gravid etter jeg kom på facebook, men jeg ville nok ikke gjort det nei, vet ikke om mine venninner gjør det heller ,da jeg ikke vet om noen av de er gravid tildlig i svangerskapet. Jeg ville nok hatt det for meg selv, innenfor hunsets 4 vegger før evt andre "hvem som helst" skulle få vite det. Det du skriver på facebook kunne du likegodt skrevet i avisen. Fortalte det ikke til nermeste familie heller før jeg var 8-10 uker på vei.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Har ikke vært gravid etter at jeg registrerte meg på facebokk, men tviler på at jeg hadde gjort det.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Jeg skjønner ikke hva som er mer skrytete med å sette det i statusfeltet enn å ringe til gud og hvermann? De er vel bare glade da?
Prinsemammaen Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Nå har jeg aldri vært gravid mens jeg har vært registrert på FB. Men jeg kommer nok til å nevne det, ja. Men ikke før jeg er 12 uker på vei da. Man er jo dritstolt over det, så hvorfor ikke fortelle det til hele verden? :-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2008 man kan fortelle det til hele verden,men ikke dagen etter positiv test. en venninne av meg skrev med en gang: gleder meg til august.... for hun ville at alle skulle spørre. da var hun 6 uker på vei.... jeg ville ha ventet til jeg nesten var halvveis. litt pga at jeg har hatt 2 SA'er.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Folk er forskjellige Det gjør da ingenting at noen forteller tidlig at de er gravide, det må da være opptil hver enkelt.
petite fleur Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Folk får gjøre hva de vil, jeg ventet med å skrive det til jeg var 7 mndr på vei, så "alle" visste det jo uansett. Sktytete vil jeg ikke kalle det, men lite gjennomtenkt. Skulle man være så uheldig å miste, og så kommer Ola som du ikke har sett siden ungdomsskolen og skal gratulere siden han har lest om de lykkelige omstendigheter på fjesboka - det blir jo bare pinlig og fælt for alle parter.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Er på Facebook men ikke så veldig flink til å oppdatere statusen min da. Var inne nå nettopp da Jonas er fire måneder idag så tenkte jeg skulle skrive det. Når jeg blri gravid igjen vil jeg jo legge det ut der, men ikke før det har gått 3 måneder. Er jo det samme som å si det til venner på samme tid, men mange jeg har som venner på Facebook som jeg ikke har daglig kontakt med. Venner fra folkehøyskolen og sanne ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå