Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Einar til gutten i magen min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vill så gjærne kalle han opp etter pappan min...

jeg har enkeltnavn på han første gutten han heter kristian vill ha et enkelt navn på han neste ogå..

hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristian og Einar står godt til hverandre, og å kalle opp pappaen din er en flott gest!

Gå for Einar, du!

Skrevet

Einar er et kjempefint navn. Passer til alle aldre:)

Skrevet

tusen takk det var koselig sagt av dere...jeg føler når jeg sier det navnet til noen så rynker de pånesa men de sier det er fint da men det ligger noe mere bak viss dere skjønner..men det er jo vi som skal velge..hehe nå blie jeg glad

Skrevet

veldig fint navn, det samme heter min kjære mann :o)

Skrevet

Lurer på om jeg har svart deg før, på et annet forum, men jeg syns Einar er kjempekoslig -og ikke minst er det så fint å kunne kalle opp bestefar!!

Det er dessutten DITT (deres) valg, så kan andre rynke på nesen så mye de bare gidder.

Kristian og Einar passer dessuten veldig godt sammen, er "ordentlige" navn begge to.

Skrevet

takker det var fint sagt ja syns de passer veldig fint sammen

Skrevet

Fint navn og ikke så vanlig lenger. Min pappa heter Einar og han er verdens beste, både far og bestefar.

Skrevet

Min eldste heter Einar til mellomnavn.. han fikk det etter morfaren min som også het det.. jeg liker navnet godt. Fint å kalle han opp etter en du er glad i også. :)

Skrevet

..også synes jeg betydningen av navnet er flott... "han som kriger alene" eller noe sånt. Ganske tøft :)

Skrevet

Einar var ikke dumt. Forbinder det med en hyggelig fyr. Dessuten er det koselig å oppkalle etter besteforeldre. Jeg vurderer selv å oppkalle barnet etter min (dersom det er gutt). Faren min heter Jens.

Skrevet

Liker veldig godt Einar. Og det kan også brukes med mange andre navner, og også settes sammen med flere navner om man ønsker dobbelt-navn.

Skrevet

Jeg synes det er veldig gammeldags og liker ikke disse navnene.. Men det er deres barn;) Så lenge man liker navnet selv, og ikke bare kaller barna opp. Er viiktig å like det selv;)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg liker ikke Einar.

Skrevet

Einar er et veldig pent navn syntes jeg... Jeg personlig står å vipper mellom Christian og Einar. Christian etter bestefar og Einar etter et familiemedlem som gikk så alt for tidlig bort. Einar er også første gutten jeg holdt hender med på skolen, så veldig varme tanker for det navnet. Einar har gode norske tradisjoner og det var etter min mening en Einar som bygget landet etter 2.verdenskrig.

Skrevet

etter alle fine tilbake meldinger jeg har fått så har vi bestemt at lille gutt skal hete Einar...jeg har slått meg til ro me det nå...så da håper jeg ikke de sier det er jente når jeg skal på 3d ul hehe men har a jente navn klart også da...men nå har jeg innstilt meg på at det er en gutt etter første ul

Skrevet

Godt valg! :) Vakkert og flott og sterkt navn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...