Mamsen og lillegutt Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 leiter dere da etter symptomer? Jeg gjør.... plutselig syns jeg at jeg er veldig trøtt og svimmel. mister mye hår(gjorde det i begynnelsen av forrige graviditet) har plutselig veldig god lukte sans.... osv....
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Når jeg blir svimmel, og når jeg får halsbrann etter å ha spist tomatsaus. Mensmurringer!=)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 he he er litt sånn jeg også. var faktisk kjempetrøtt noen dager etter EL og kjempeøm i puppene... nå er jeg helt vanlig i gjen men har små tak i magen og blødd pittelitt for noen dager siden... om TR er på vei eller ikke vil jo tiden vise, mye mulig jeg har disse tegnene ellers når jeg ikke prøver å bli gravid også men at jeg nå har lagt merke til alt
Prinsemammaen Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Det har jeg faktisk sluttet med. Er blitt lurt gang på gang, og skuffelsen er like stor hver gang tanta likevel dukker opp.... :-(
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Nei, men jeg får plutselig veldig til symptomer så snart jeg har positiv test. Da tar det bare noen timer før jeg plutselig blir trøtt, uggen og får vondt i puppene ;-)
En Prins + Prinsesse Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 jeg kjenner etter ømme pupper... (fikk det med en gang sist) og kvalme.......
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Når jeg får ømme pupper så stikker det alltid litt i meg.. Men har prøvd så lenge nå at jeg tror ikke lenger at noen symptomer er tegn på at jeg er gravid.. Men for noen mnd siden så var jeg sikker på at jeg var gravid når jeg hadde superømme pupper.. Nå så tenker jeg at mensen er på vei innen en ukes tid...
Mamsen og lillegutt Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2008 og jeg som ikke prøver å bli gravid,men går på spiralen tror hver mnd at jeg er gravid..... tanta er forsinket her,så skal ta test i morgen. får man god luktesans med en gang,eller er det seinere i graviditeten? innbiller jeg meg noe.....?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 kanskje litt..nå har vi prøvd i noen mnd da.. fikk positiv test i går,noe som jeg absolutt ikke forventa. tok den fordi jeg reagerte på lukter hele søndagen.. (hva har svigers hatt til middag?? hvitløk?? hele huset lukta det nemlig..og de bruker alltid lite av det..)
Mamsen og lillegutt Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2008 jeg var på butikken,og kjente GODT løklukten når jeg gikk forbi grønnsakene. og sist jeg gikk gravid så kunne jeg stå ved siden av noen som kuttet løk og sniffe....elsket den lukten...hehe. og når sambo kokte seg nudler,så syns jeg det luktet kattepiss i hele leiligheten. (hatet nudler sist gang) men håper det var innbilning.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Ja, og jeg finner alltid et hav av dem og som oftest er jeg ikke gravid, hehe.... Likevel, når jeg virkelig er gravid så har jeg på en måte kjent det på meg på en annen måte, en slags viten liksom. Spesielt de to siste gangene, jeg bare visste det inni meg uten at det var noen symptomer som fortalte meg det. Spesielt nå sist husker jeg at jeg var sur på testen som slo ut negativt, for jeg visste jo jeg var gravid! Og det var jeg ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Mhm.... ) Iallefall nå som vi er prøvere ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå