dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Nå er babyen på frokost nr fire eller no, så snart er han vel fylt til randen og klar til litt soving... for oppe hører jeg at ei lita storesøster dunker i veggen og er klar til fest.... Shitt altså, jeg blir litt stressa av å ikke få gjort en drtt, og stressa av å ikke ha vogn.... hilsen surve-sara.... men jeg har spist diger frokost, det er jo ikke verst bare det :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 God morgen!!!! Jeg kunne nesten ha delt litt søvn med deg jeg for hostemikkel har sovet hele natta for første gang på ihvertfall to uker. Riktignok hadde han fest i gårkveld til nesten midnatt, men siden har han ikke trengt hverken smokk eller pupp :-)) Og nå hører jeg at han har skrudd på godlyden inne på rommet sitt, så nå skal jeg snart hente han. Håper du også får noen bedre netter innimellom. Soving er igrunnen noe av det beste småbarnsmødre vet tror jeg :-) Lykke til med pakking i dag også da. Og prøv å ikke stresse da. Pakkingen går unna litt etter litt. Og så håper jeg du snart får vogn, så du kan ut og lufte bølingen litt. Klem klem klem
dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 j...eg og håper på den vogna... Så fantastisk at du har fått sove!!!! Det er deg "væl unt"! Nå er det fred og fordragelighet her i heimen, babyen sovna, og dritgreijenta sitter og spiser festforoksot, og jeg satte meg her litt :-)... sannheten er vel at jeg sitter her gasnke mye i løpet av en dag, men som oftest er det med en baby på puppen.
frøydis m/ 4 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Og jeg sitter også her enda for jeg skulle jo ta opp pludremikkel, men han sov igjen da jeg kikka inn etter to minutter. Nå blir det jammen sen morgen her i huset, men det gjør vel ingenting. Kanskje hosten ble borte bare ved å hilse på turnuslegen?
Maud Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Det er klart en liten fyr må spise frokost minst fire ganger... Minstesnsupp gjør også det, med et kvarter søvn eller no' mellom hver gang. Da slipper jeg å stå opp. Du gjør mye mer enn en dritt, du passer to småtasser alene hele dagen. Det er fulltidsjobb det, eller en 150% stilling. Minst. Hvis du får pakket noe i tillegg, er det nærmest et under. I hvert fall en bonus. Eskene får dere ta når dere er to voksne hjemme. Du er flink!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 nå har jeg akkurat sortert et tonn med klær.... det blir fint, nå har jeg en eske som heter. jenteklær str. 50- 80, hvor jeg har pakket alt jeg vil spare på som vi har brukt i familien og som jeg vil gi videre til felre unger eller barnebarn eller tanteunger. og en som heter babyklær str 62 og en som heter babyklær str 50-56 så jeg har vært litt flink. jeg tenkte jeg skulle bli ferdig med dette i dag jeg. også må jeg le litt av meg selv, jeg velger å skrive i detalj hva jeg har gjort så jeg kan få litt skryt.... det ser mer ut når man beskriver detaljene ikke sant ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå