Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Nope. Eldste har akkurat gått ut av døra,mannen er på jobb og lillemann sover som vanlig. Sitter å lurer....skal jeg legge meg igjen,skal jeg pusse vinduer eller skal je rett og slett står opp.Dvs dusje spise frokost vekke mini og komme oss ut??? Vanskelig
Gjest dagdrømmer Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 I wish... nyter litt alenetid før jeg må vekke ungene. Har storprosjekt i huset, i går så jeg jammen bunnen i skittentøyskurven (men nå har det gått over) og storhandel i dag, og har hatt aktive unger i natt, så jeg må smale litt krefter før jeg setter dem i gang;-)
yasmina Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Nei,er her jeg, men ser film med min i paa 2. Eldstemann paa 3 sover Skal paa stranda hvis han bare vaakner snart.....
LadyLuck & Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 når ånden kommer på den måten, det eneste som hjelper for meg, er å sette meg ned i et hjørne til det går over =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå