Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Vi skal gifte oss i April neste år, gleder meg noe enormt! Vi er begge i bransjen med service og mat så et stort bryllup med 3 retters og hele sulamitten er ikke aktuellt for oss. Det er jo noe vi gjør hele tiden og føler at det ikke er helt oss. Vi har derfor tenkt å gifte oss utenlands...i Paris. Tenk, bryllup i Paris om våren. Ambassaden, det blir koselig trur jeg. Tuppa skal være med og jeg har en veninne som blir med også som gjerne vil være barnevakt på bryllups natten og kvelden. Planen er nå at vi skal annonsere dette for familien om en stund når det fleste detaljer er i boks. Si det at de som vil bli med får lov til det. Om ikke så er det greit det også. Greit å si i fra i tide så folk rekker å spare litt. Skal være der en uke ca så tar vi bryllups reise og bryllup i samme slengen. Når vi kommer hjem skal vi sende ut invitasjoner til hagefest hjemme på gården med bryllupsbildet ferdig. At nå er det gjort, men vi vil gjerne invitere deg til en hagefest i sommer for å feire anledningen med familie og venner. Det blir Grilling og godt drikke. Man kan gjøre det fint, men fremfor allt morro på denne måten! Ikke så stivt, føler det at jeg vil være med venner og familie på en avslappet måte når det skal feires og ikke være stresset. Det er nok det som er greia her, at det ikke skal være noe stress. Hadde dere synts at dette er en god ide?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Synes det hørtes helt perfekt ut jeg :-) Sånn vil jeg også gjøre!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Det høres veldig hyggelig ut å gjøre det på denne måten! Har en venninne som gjorde det på samme måte som dere, med bryllup i Paris med nærmeste familie (vielse og middag) og stor bryllupsfest hjemme i Norge for venner og slektninger et par uker etterpå. Hun sa at det som var så deilig med å gjøre det på den måten var at hun fikk tid til å fordøye inntrykkene underveis, og fikk forlenget bryllupsfeiringen. Etter vielsesdagen i Paris hadde de begge følt at dagen hadde gått fort og var så full av inntrykk, så det var godt å få feire en gang til :-) Lykke til med en super bryllupsfeiring!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Hørtes fint ut! Vi giftet oss i Paris, og hadde det helt supert. Det var bare oss to som reiste, og vi hadde selskap da vi kom hjem igjen. Vi bestilte middagscruise på Seinen, og her spiste vi bryllupsmiddagen vår. Det var superromantisk, med levende sang og musikk, og alle de fine bygningene langs Seinen...sukk.... Vi giftet oss på høsten.
lioness* Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Det høres helt supert ut! Vil bare tipse deg om at det er enormt lange ventelister for ambassadebryllup, i tilfelle du ikke var klar over det. Book så snart du kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå