Anette_23 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 kom nettopp hjem fra føden, væt der siden halv seks i dag ca. hadde ikke nok åpning så kunne bestemme om vi skulle vre der elle dra hjem en tur. så nå sitter jeg her med hyppige rier. blir nok ikke lange visitten her hjemme før vi må dra igjen.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Så spennende da:-) Når er termin?? Lykke til!!
m*78 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Å så spennende! Lykke til! Tenk snart er du mamma :-)
Mamma mjaua Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 lykke til:) så utrolig spennende:) snart får du holde din lille baby:D
Anette_23 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 tusen takk alle sammen:) terminen er 22, altså søndagen:) auuuu dette her er helt jævlig, mn verdt det selvfølgelig..
Mamma mjaua Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 tenk at for hver rie, så er det en rie mindre til du har fått ut barnet ditt<3
en på vei *utklekket:)* Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Lykke til!! Vil innrømme jeg er litt sjalu ja.. Men 10 dager igjen så kanskje det skjer no snart..
Mamma til gullgutt Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Åååh - du er heldig du! Send gjerne noe fødestøv denne veien, jeg hadde termin på lørdag, og venter bare på at moroa skal starte her også! Lykke, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå