Gå til innhold

da var dt i gang ja..


Anbefalte innlegg

Skrevet

kom nettopp hjem fra føden, væt der siden halv seks i dag ca. hadde ikke nok åpning så kunne bestemme om vi skulle vre der elle dra hjem en tur. så nå sitter jeg her med hyppige rier. blir nok ikke lange visitten her hjemme før vi må dra igjen.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da:-) Når er termin?? Lykke til!!

Skrevet

Å så spennende! Lykke til!

Tenk snart er du mamma :-)

Skrevet

lykke til:) så utrolig spennende:) snart får du holde din lille baby:D

Skrevet

tusen takk alle sammen:) terminen er 22, altså søndagen:)

auuuu dette her er helt jævlig, mn verdt det selvfølgelig..:):D

Skrevet

tenk at for hver rie, så er det en rie mindre til du har fått ut barnet ditt<3

Skrevet

ja sant..:) sykt og tenke på:D hehe

Skrevet

Lykke til!! Vil innrømme jeg er litt sjalu ja.. Men 10 dager igjen så kanskje det skjer no snart..

Skrevet

Åååh - du er heldig du!

 

Send gjerne noe fødestøv denne veien, jeg hadde termin på lørdag, og venter bare på at moroa skal starte her også!

 

Lykke, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...