Gå til innhold

En GOD morgen til dere alle..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som om det kan bli en fin morgen og dag dette..

 

Mini bare våken en gang for mat i natt, og "storebror"sov helt til halv åtte!

 

Gubben skal ikke på jobb like vel, så i dag skal jeg og min mor på shopping, UTEN unger.

Og i det jeg slår på tv, spiller de 12.mann, så humøret gikk rett til topps..

 

 

Håper dere får en like fin dag som det ser ut som om jeg skal få!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjett om jeg skal... Er ikke engang jeg som betaler =0)

Skrevet

åhh det hørtes deilig ut! kos deg og ha en fortsatt strålende dag!

Skrevet

æææ... nå er det utsatt til 13... ja,ja.. litt mer tid enn vi hadde fått fra 16 (da gubben hadde vært ferdig...)

 

Men gleder meg ja...første ungefrie utflukt på leeenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...