yasmina Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Eldstemann ligger fremdeles og sover og klokken er da altsaa over halv ti om morgenen her .... Vekker dere ungene et visst klokkeslett selv om dere egentlig ikke skal noe ???
WP-TLogPeanut Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Lar henne sove så lenge hun vil hvis vi ikke skal noe. Utenom den gangen jeg våkna og så på klokka, og den var halv tolv.... DA vekte jeg henne
lille_Harepus Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Pleier vannligvis ikke det viss vi ikke skal noe spesielt. Vekket min 5 måneder gamle sønn igår, han vekker alltid meg og nå tenkte jeg at jeg kunne vekke han. Han var så fornøyd, jeg og pappaen var å strøk han over kinnet, smilte fra øre til øre når han våknet. Det pleier jo å være omvendt. deilig å kunne vekke han for en gangs skyld.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Tja, når den begynner å bli over ti så tror jeg at jeg ville vekt ham. Ikke at det noen gang har skjedd, men han skal tross alt sove om kvelden igjen og. blir 2 i sept. Eldstemann som er 7 får sove så lenge han vil. Men det blir som regel kun til ti det og.
yasmina Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Ja, jeg glemte vel aa si at han er rett over 3 aar. Pleier ikke aa sove saa lenge som dette da.... Mini paa 2 gjoer aldri slikt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 han skulle ha sovet temlig lenge (les 14-15 tiden) før han hadde klart og vokne etter meg om vi ikke skulle noe. en dag han var hos pappaen sin. la jeg meg 00. og våknet 14.00 med et rykk. hadde ikke vært våken et sekund i mellomtiden.... og bf haddde sent meld i 12 tiden om når han skulle levere småen. hadde ikke hørt det jeg...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Nei, men hvis klokka går over halv elleve - elleve.. DA vekker jeg han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå