Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 gikk jaggu ned 2.6 kg på en uke, uten trening, så da fortsetter jeg en uke til. Beste er at jeg har jo ikke noe sug etter annet...
madame Mim Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 oj 2.6 kg er ikke dårlig. Hvor mye vann bruker du i suppa, å bruker du 14 buljong terninger? Tenkte jeg skulle starte
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Bruker ca 3,5 liter. Blir ca 7 liter suppe. Ja bruker 14 terninger. Kjempegod. Tilsetter en del pepper også jeg da.
madame Mim Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 hvor mye stangselleri? i oppskrifta mi står det bar stangselleri..
madame Mim Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/137927928. link
Mammarama=) Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Hvordan er det etter en sånn kur??Legger en raskt på seg igjenn??? Eller øker det forbrenningen generelt?? Noen erfaringer???
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 vet ikke helt jeg. Men går man over til et veldig usundt kosthold så går man nok fort opp igjen. Greit å få en god start til å leve litt sunnere ihvertfall.
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Jeg vil bare si at du er råflink! Jeg klarte ikke mer enn to dager. Første dagen var suppen god, andre dagen ble jeg så kvalm at jeg holdt på å spy. Så det endte med at jeg ikke spiste:-s
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 thanx. Syntes den faktisk er god enda, enda det har blitt MYE suppe hehe
Piken på landet Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 Å det var ikke dårlig!! Når jeg bare blir ferdig med denne ammingen, så skal jeg prøve meg jeg også. Er litt redd at viljestyrken er for liten, og søtbehovet for stort, men jeg SKAL gjøre et forsøk :-)
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #14 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er imponert! Skulle ønske jeg var like flink som du er:-) Blir kvalm bare av å tenke på den, så det funket dårlig for min del:-(
Medium fikk guttebass Skrevet 17. juni 2008 #15 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er også imponert! Jeg spiste suppe i en alv dag, så ble jeg kvalm og kastet opp + masse hodepine. Fortsatt lykke til! )
FuriLaks Skrevet 17. juni 2008 #16 Skrevet 17. juni 2008 Ikke verst:) Men du, det er en ting jeg har lurt på, hvordan kan man lage suppe for en uke av gangen, den MÅ jo bli kjip og dårlig? Jeg kaster alle middagsrester den 3. dagen uansett... Dette har jeg faktisk tenkt mye på, så håper noen svarer, hehe.
EnLitenPrins Skrevet 17. juni 2008 #17 Skrevet 17. juni 2008 Er det sykehus dietten dere snakker om ? Jeg gikk på den i 7 eller 8 dager og ned 4.3 kg ! Men kiloene var på igjen innen 2 uker
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 17. juni 2008 #18 Skrevet 17. juni 2008 Åj så flink du har vært! Gratulerer!!! Skulle gjerne gjort det samme, men da jeg sjekket oppskrifta skjønte jeg fort at dette ikke var noe for meg, ble kvalm bare av den jeg (men er nok at jeg hører ordet nudler så grøsser jeg...)
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #19 Skrevet 17. juni 2008 Man lager ikke suppe for en uke av gangen:-) En porsjon holder til et noen dager:-)
Fluffymum Skrevet 17. juni 2008 #20 Skrevet 17. juni 2008 Suppen må jo bli veldig salt og sterk på smak hvis du bare bruker 3,5 liter vann? Hvis man til vanlig bruker 5 dl vann på en buljongterning? Jeg brukte 7 liter vann til den suppen jeg..
Pocoyoツ Skrevet 17. juni 2008 #21 Skrevet 17. juni 2008 Jeg gikk på den i 6 dager (da klarte jeg ikke mere) gikk ned 4,6 kg. Men de kom fort på igjen når jeg begynte å spise mat. Det du går ned er nok mest vann, det kommer på igjen når kroppen får normal kost igjen.
FuriLaks Skrevet 17. juni 2008 #22 Skrevet 17. juni 2008 Syns liksom at alle har sagt at de lager den for en uke av gangen jeg. Haha, da har jeg misforstått. Men 14 buljongterninger og 3,5 l vann hørtes salt ut ja. Ikke rart man går ned endel vann da!
Bergene Skrevet 17. juni 2008 #23 Skrevet 17. juni 2008 Her er en annen oppskrift (tenkte jeg bare skulle tipse om det): http://sykehusdietten.piczo.com/?g=33348579&vsrc=search_google&cr=2 Flere som har gått ned masse på denne, noen også hele 30 kg: http://www.barnvedhjertet.no/forum/showthread.php?t=2161 http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=76299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå